Höstfynd!!1

Idag tog jag o Linusen o gjorde Birsta en snabbis innan middan. Vi drog på Intersport o inhandlade en ny Höstjacka till mig!! Eftersom man blitt så tjockis så få man handla nytt!! Haha.. Eller kanske gå ner i vikt?!?! :-O Äääh, de ta vi senare!! Måste i vilket fall ha en ny jacka!! :-) Sådeså!! Å fiiin som sjutton hitta ja också!!
Å denna gången så skippade jag färgen svart o drog till me lite färg för en gångs skull!! :-) Den ni!! hihihi...

Sen vart de en lite mössa åt lilleman åsså vantar ti mina frusna höstvindar.. :-) Den ni!! Här lyxar man till det!! :-O Så bjuder på en extra tjusig bild på han ida.. Gullungen min!! ♥

Såå, med de så skrive ja inte så mycke mer ida.. Ha annat för mig en kväll som denna!!

Hej på er!! :-D







             ♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2011-09-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Sabina den 2011-09-16 (08:35:17)

Hihi jag har köpt en likadan mössa, fast lila (: skitsnygg jacka! Passade dig som hand i handsken (:

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar