Jag kan inte...0

Jag kan inte förstå.. Jag vill inte förstå.. Hur kan man ens?!?! Förklara det för mig TACK!!! Ååååh.. Jag vill inte ens veta vad som händer nu.. Men endå VILL JAG SJÄLVKLART veta... Herreguuud.. Jag är tom.. Jag vill inte andas idag..

Just idag vill jag vrida tillbaka tiden och vara på en heeelt annan plats än vart jag var i Fredags.. Men samtidigt kan man inget veta, man kan inget göra.. För det som hänt är sååå Fruktansvärt overkligt!! Jag kan inte andas.. Jag vill bara vara hos henne.. Ååååh.. Varför Varför Varför??? Jag orkar bara inte!!! Faaaan, inte min!!! Inte våran!!! Inte nu!!! Usch...

Har bara sådana ord inom mig och här ska jag sitta och visa för min son att jag mår bra och att det inte är någon fara.. Hur fixart man det?? Hur klarar man av att visa hur man känner och hur man klarar av att hantera detta efter klockan 14 idag.. Efter mötet med läkaren.. Åååh.. Jag kommer inte kunna andas... Fyyy!!!

Hoppas och Önskar man kunde vrida tillbaka tiden och funnits där.. Funnits bredvid henne och gjort allt ogjort!! Kunde man ha gjort det?? Jag önskar det... Min fiiinaste och Bästaste... Jag vill ha dig tillbaka... Precis som det var...!! Underbara DU!!!

                            

/Mariana

Postat den 2011-09-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar