Smått glaaader!!0

Vet inte om det är för att solen lyser just idag eller om det bara är att jag är en riktig glader idag...? Vad kan man veta..? Mm.. Jajja, Glad som faaen e ja i vilket fall och detta verkar slå rätt i mycket..

Fyndat en del på tradera, vilket är Fantastiskt roligt tycker jag! Fynda o Fynda, finns de nå roligare? Man får så himla mycket för pengarna och hela väärlden känns underbar!! :-)
Plus att jag fått ett svar på en bostadsannons ja haft på nätet nu ett tag. Att vi söker hus eller radhus i kovland.. Å just idag fick jag ett svar också. Fantastiskt!! Så nu blire ti o kika mera!! Tjoohooo!! Jag ääääär GLAAAD!!! :-)

Vilken känsla... Att få vara Glad, Förkyld o Trött samtidigt!! :-) Inte varje dag man känne på den känslan inte.. Hahaha.. :-) Och förhoppningsvis så kan detta bli vårat!! Hoppas Hoppas Hoppas!!!
Håll alla era tummar o tår ni kan!! För dehär vill ja verkligen!! Wiiiie...

Kanske man ska ta o kirra klart me uppgiften som ja nästan e klar me.. Religion.. Hääärliga Onsdaaaa!!

Tjing på er!!!



/Mariana

Postat den 2011-09-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar