Vad sa jaaa?!?!0

Jojjomän, klädbytardagarna på Haga skolan va succé. Det fyndades, det fikades och det var otroligt mycke folk!! Heelt sjukt vad de kan rymmas många glada och förväntansfulla föräldrar i en och samma lokal..?
Visst e de fantastiskt?!?! Jag fyndade en hel del och dessutom hjälpe jag till med att skriva och läsa upp i kassorna som vi hade där. OCh de märktes så tydligt att alla mammor o pappor som handlade var huur glada som helst och var supernöjda med vad de hittade!!
Vad kan man annars vara? Jag menar, man fyndar till vrakpriser och finner allt mellan himmel o jord. Man kommer därifrån med kläder, skor och andra trevligheter för inga pengar alls. De e ju himla kuligt!!
Sååå, jag längtar redan ti nästa gång!! Våren 2012, då ska ja minsan fynda ännu mera.. De ska ni ge er fasen på!! Hell jäää!! :-D

Gå in här ska ni få se.. Succé!!!

http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.3943157-for-borsen-ar-bytt-battre-an-nytt

Förra veckan va Rickard tremänning (syssling) på besök här i Norrlands huvudstad. Trevligt trevligt måste ja säga!! Tyvärr han ja bara me o träffa henne några dagar, men glad är jag för de!! Gulligare tjej får man söka efter alltså.. :-) Å i Söndags så va hon o fotade sig hos en fotograf i Kovland. Å vänta, bara vänta så kommer resultatet här nedan.. Sjukt fiiin tjej med Underbara ögon!! Hon e grym!!!
Jag är oerhört imponerad av vad tjejen fixar!! Helt otroligt vad fin hon är!! GRYMT ALEX!!!
Tycker verkligen du ska satsa lite på modell-karriären också, för de komma du vinna på!! De vet ja!! Ojojoj, dehär e ju bara början!! You go girl!! :-)
Ta o flytta hit nu bums o sedan håller ja alla tummar o tår för ett jobb i ngn butik här i stan.

Titt o njut!! Vilken pingla hon är... Å endast 22 pannor!!!! Den ni!!!

Näpps, dags o fortsätta me plugget nu!! Hejsvejs!!



/Mariana

Postat den 2011-09-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar