Fredag!!1

Fredagen är här och med allt som tillhör en fredag såklart! Lite smått fredagstrött, måttligt sugen på nå riktigt smaskigt att mumsa i sig o dessutom ska jag få bli bortskämd igen.. Älskade fiiina lillasis ska skämma bort mig på salongen ikväll.. :-) Jag ska fixa barret så det blir fint, kanske få färga till brynen så de glänser och sedan få klippa till håret lite så man få sig en fin frisyr igen.. Bort me denna skit som ja hade på sidan.. Som tur e så växer de ju ut och snart så är de lika långt som de  andra håret.. Gött de!! Å nu syns de ju knappt att jag haft så kort som ja hade då i höstas.. Tur de.. :-D
Men visst, man ska väl prova sig fram. Såklart. Men jag trivdes inte så rackarns bra i de, å dessutom ha inte jag den orken eller tiden att lägga ner på fix o grejjs för att de ska se bra ut.. Nejnej, finns ju viktigare saker att lägga krut på.. :-D

Har haft en ganska tuff vecka om jag få säga mitt.. Nervös och spänd inför skolavslut och kvällsjobb. Å dessutom va jag o träffade Bm imorse.. Men nu är ju veckan förbi och allting gick galant som vanligt!!
Glad man blir över småsaker ibland.. (som för mig kan verka sjukt stora) Men så är det!! :-)

Mina pojkar är på tippen me en massa skrot som vi rensat ut och maskiner som bara stått o skräpat i garaget. Äntligen är de borta! Så mamman i huset (JAAAAG) ska snart bege mig inöver stan. Käka en bit mat o sedan kliva in på sis jobb o få en avslappnande och skön eftermidda tillsammans me henne.. :-)
Kan de bli så mycke bättre? Njäää.. Bortskämd??!! Japps, så inne bombens också!!
Fast när man ger och tar så känns de bra mycke bättre.. Tur man kan gö så. Hur vore de annars?? :-)

Imorgon är de bytardagar lite här o där. Men tro ja ska bege mig på en på Klingstagården. Känns för långt o dra iväg ti Bergeforsen.. Nää, de orka ja inte!! Så, tro ja ska spana in i Klingsta o se om ja finner nå fynd.. Alltid lika kuligt!!

Men sen då.. Hur gick de hos Bm tänker ni... Joo, de gick fint. Mina värden va bra, men blodtrycket lite högt. Men endå inte så konstigt med tanke på att ja sovit kasst o dessutom jobbat två kvällar. De två sista också.. Men sålänge jag mådde bra så tyckte hon inte vi skulle göra nå åt de.. Skönt!!
Är ju som lite småskraj eftersom de satte många käppar i hjulen sist när Linus kom. Vill ju inte springa dit varje dag för att kolla så allt ser bra ut lixom.. :-O
Men va tro ni rå? Kille, Tjej?? Jag är som i en dimma nu känner ja. Vet inte vad ja tror.. Lite konstigt känns de allt eftersom jag va såå himla stensäker på att Linus va en kille å ut kom de en kille.. Trots att de flesta trodde de va en tjej då.. Hehe..
Såå nu är jag alldeles snurrig o vet inte alls.. :-)
Jajja, de visar sig.. Men va tror ni?? :-D Alltid kuligt o höra vad andra spekulerar i..

Näpps, hoppa i skorna o bege sig inöver stan. Kanske springa på nå fyndigt också.. Vad vet man? Hehe..

Heeej på er!!! :-)

/Mariana

Postat den 2012-04-13 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Linda den 2012-04-17 (22:58:33)

Hihi jag tror då i varje fall att det blir en liten tuff tös! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar