GLAD!!!!0

Är såå Fantastiskt GLAD!! Min sista kurs är nu avslutad och därmed kan jag räkna med ännu ett betyg till mitt slutbetyg. Underbart!! Såå, hejdå Svenskan!! Vi ses ALDRIG igen!! Pjuuuh..
Kommer definitivt aldrig mer läsa en Svenskakurs som denna igen eftersom den ha varit den svåraste av dem alla. Jag har verkligen kämpat mig igenom och det känns såå himla skönt att det Äntligen är klart!
Jag kan andas igen!! :-)

Så numer kan jag verkligen BARA jobba och sedan få ha min lediga tid till att vila och ha lugn inför den kommande bäbisens ankomst.. Fantastiskt!! :-)

Inte för att det den sista tiden har varit så pressande och anstängande, men sålänge kursen inte har varit avslutat har jag haft en press som inte går att förklara. Allting jag gjort har fått mig att fundera på denna rackarns kurs som inte varit klar.. :-/ MEN om nu är det!! Och betyget är satt!! Wheeehoo, vilken känsla!! Jag är lycklig och känner mig lugn.

Nu kan jag verkligen fokusera på att hämta igen mig emellan mina arb.pass och få känna lugnet komma! Tänk er.. Jag lyckades verkligen!! :-)
Alla dessa språk och ord och hur man ska skriva och hur man absolut inte får skriva har gjort mina tankar mycket förvirrade. Jag har i motvind tagit mig fram och det är för mig såå skönt!!

Jäklarns vad jag tjööötar!! Men jisses vad himla skönt de känns!!
Så nu tro ja jäklar i mig att de blir en riktigt fin midda ti helgen! För nu ska de banne mig firas in!! Tjoohoo!! Nu är det sedan studier på Högskolenivå, men de får vänta.. Ska ju förstås vara hemma ett bra tag me minstingen som anländer ti familjen i början av Juni först!! :-)

LYCKA!!!! Behöver ja säga mer..?

/Mariana

Postat den 2012-04-11 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar