Kvällsjobb!0

Jaa, ikväll är de dags igen. Kvällsjobb står på schemat! Har försökt vila under dagen, så känner mig lite pigg iaf. De är som svårt dedär o hålla sig i trim enda ti klockan slår 21.30 för hemgång och har varit igång hela dagen.
Så idag hade jag bestämt mig. Vila skulle ja å därmed basta!! Har spenderat en timme i solen på baksidan, filurat lite vid datorn o sedan också vilat i sängen såklart! Gött de!!
Men ibland är de ju bara så svårt att komma ti ro.. Speciellt på dagarna.. :-/ Men men..
Linusen ha varit på dagis hela dan o jag ha verkligen bara brytt mig om mig själv.. Eller ja, nästan.. :-) Plockat lite skräp här hemma och ska åka på återvinningen med de.
Men nu mumsar jag middag o ska snart bege mig mot meckat igen.. Birsta!! :-/ Huhu.. Å löningsdag är de också, så inte komma de va de minsta lugnt idag inte.. Pjuuuh..
Fast samtidigt är de ju himla skönt också, timmarna rullar på och vips så är klockan stängning! Brukar tycka de e ganska kul o stänga för de mesta eftersom jag aldrig gör de nästan. Men numer så är mina ben tunga som bly på kvällstid och jag går på sparlåga.
Men jajja, ska sluta klaga nu. För de e ju som sagt inte långt kvar.. Dagarna springer iväg o just idag är det endast SEX veckor kvar.. Kan ni förstå?! Vart tog tiden vägen?! Satt här o suckade nyss att de va hela tio veckor kvar och att tiden går sååå himla sakta..
Men är man sysselsatt så är man o Glad är jag för de! Dagarna går ju såå mycke fortare!!

Men men.. Nu är middagen intagen o de e dags för jobb! Medans andra beger sig hemöver för middag så har jag precis intagit min och är påväg PÅ jobb!! De e inte varje dag man kan skryta om de inte!! :-)
Haha..

Ha en strååålande kväll!! Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2012-04-25 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar