Plugg.. :-O0

Jahapp, då vare tisdag ja.. Å pluggar gör ja.. Hua.. Sååå duktig.. Eller?!? Känner att ja inte direkt har någon ro i kroppen, så allting annat än plugg känns såå himla mycket roligare kan ja säga.. :-)
Ska snart bege mig på skolan för att få det sista inom Svenskan. Sen ska den banne mig vara klar. Å sen ska vi surra betyg idag också.. GLAD, verkligen SUPERGLAD om jag fixar ett Godkänt med tanke på hur omständigt allting varit under denna tid som jag läst de.. Ojoj..
Såå, nu håller vi alla tummar o tår för att jag får de också!! Iiiih...
Vill ju inget hellre än att lägga dessa studier åt sidan nu och endast fokusera på jobb och graviditet.. Nuuu!!

Hinner inte med o fixa pics riktigt nu på vad fint vi gjorde igår.. Men återkommer under kvällen..

Hej på er sålänge!!

/Mariana

Postat den 2012-04-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar