Sjuk... Igen!?!?0

Vad är det för fel på mitt virusskydd i kroppen?! Jag blir ju sjuk direkt när jag varit lite trött eller sömning.. Vad är det som ställer till det för mig?? Nu igen har jag åkt på en dunderförkylning, å inte nog med det så har ja fått feber och förmodligen så är pollen också inblandad.. Varför?! Nuu lixom??
Kunde de inte ha väntat 5 veckor till så ja kunde få njuta lite av sista tiden som va kvar.. Vaa?!?!
LESS är bara förnamnet.. Orken är helt borta och jag sover mestadels hela dagarna.. Tröttsamt o va sjuk.. MEN, jag har gett mig tusan på att bli frisk snarast.. Måste ju bli de så ja kan åka runt o hälsa på fler nybäbisar som kommti ti världen.. En liten Elias här ute på byn hos familjen Eriksson/Mattson o sen ha vi ju lille Vilde som ja också e sugen o snusa på.. Myspys!! :-)
Såå trött på att bli såhär.. Usch usch..

Men istället för att klaga här nå mer så tänkte ja hoppa ner i sängen o sussa lite.. Antar att de kan bli en ganska orolig natt med tanke på vad Linus ha gjort ida.. Tagit spruta (5-6-års sprutan).. Ojoj, stort!! Blivit godkänd med både tal och övningar på VC och dessutom hade "grejjerna" fallit på plats.. Så både pappan o mamman gick därifrån nöjda och glada.. Jaaa, åsså Linusen såklart!! Inte ett pip under sticket.. De va ju som att ta sprutorna när vi skulle ti Egypten sa han.. Å jaa, de e ju faktiskt sant de.. Å då tog vi ju hela 3 stycken på ett halvår.. :-)
Faktiskt skönt att han är lite lugn när de gäller sånt där.. För både mamman o pappan är liiiiite väl känsliga.. Hua!! Men nu är de gjort!!
Nu ska vi bara se om de blir en febertopp eller inte.. Hoppas de går bra o att sömnen inte blir drabbad.. Junior måste ju också sussa jue.. Annars orka man ju inte.. :-/

Å de gäller ju även mamman, inte sant?! Nu va de sängen!! BUMS!!

Natti Natti gott folk!! Hoppas ni alla har en Trevlig Valborg!!

/Mariana

Postat den 2012-04-30 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar