Stugmys!! ♥0

Jaa, nu har vi Äntligen landat igen.. Stuga och mys hela helgen lång! Underbart!! :-) Försöker städa bort lite tok som blitt under vintern och dessutom försöker man fräscha upp här lite.. Alltid ett plus för att känna mer myskänsla! ♥
Men att bara vakna upp här på Landet och få kliva utanför dörren o känna friheten o luften o dessutom se den fantastiskt fiiina utsikten över sjön.. Jaa, de är faktiskt helt faktastiskt!! :-D
Lugnet infinner sig och är Totaaaal!! ♥









Och att få vakna till detta dessa morgnar gör att jag verkligen slappnar av totalt.. :-)
Att man dessutom ser vad Linus gillar detta är ju också så att man blir Glad av självaste känslan. Han studsade upp ur sängen imorse o direkt ut efter frukost. Att han gillar att vara ute och ha de gott är det verkligen inget tvivel om. :-)
Han njuter precis som mig o M.. Underbart!!

Å på lördag ska vi umgås me släkt o vänner mera.. Det ska badas en del och sedan grillas.. Mums fillibabba!! Kan man annat än längta? Jag ska göra mina vattenövningar eftersom vattengympan är inställd både denna och nästa vecka. Så måste ju köra på och röra mig. Det är ju bara såå himla skönt!!
Såå, bäst att passa på när man endå är nere i vattnet och sälar runt! Haha.. :-)

Men nu.. Nu ska ja städa vidare.. Få bort allt smuts och spindelväv.. Uuuh.. Tur man inte har någon som helst stress, utan man kör eftersom och poppar på stereon under tiden.. :-)
Lovely!!

Å förresten.. Vet ni en sak.. Jag är ännu ett steg närmare Högskolan.. Avslutade Naturkunskap B helt igår och fick Äntligen mitt betyg.. Skönt!! Så nu är de endast en uppgift kvar, sen kan jag med lugn och ro jobba lugn och dessutom sedan gå på föräldraledighet även då i lugnet.. Fantastiskt!! :-D

Hej sålänge!! Å GLAD PÅSK PÅ ER!!! ♥

Bjuder på en bild på Linus konstverk.. Såå duktig han kan va ibland.. Bara han vill.. :-D



/Mariana

Postat den 2012-04-05 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar