Total Lycka!! ♥2

Infinner sig nog hos Familjen Vahlgren som fått sitt andra barn just idag.. STORT Grattiiiis ti er!! Sjukt Glad för er skull och hoppas att ni njuter till fullo och ägnar de första dagarna bara åt varandra.. Låt oss nyfikna vänta ett par dagar o landa hellre i erat. Mys järnet och landa med att ni fått ännu en medlem till er familj.. ♥
Kan det finnas ngn bättre lycka än den Totala?!?! Njää, tro inte de..
Såå, Megagrattiiis ti er o njuut nu!! Äntligen är han hos er.. :-)

Och jag.. Jaaa, här kan ja nog sitta o vänta.. Har ju som ungefär 5½ vecka ti vårat datum har passerat och längre lär de nog bli kan ja tro.. Så är de ju bara.. :-) Men va gör de? Huvudsaken lilla pyret i magen kikar ut välmående och med humöret på topp så gör de inte mig något inte.. Å sedan att jag inte behöver lida alltför mycket såklart.. Hahaha.. :-)
För hur vore de om man slapp smärtan egentligen?! Mm.. Skulle ju va rätt så nice, men hur skulle de se ut då? Överkonsumtion av kids eller va tro ni?! Jajja, tåls att tänka på.. :-)

Nu ska jag iaf hoppa ner i soffhörnet och ha Fredagsmys tillsammans med mina ♥ och mumsa på Färska Räkor o annat mumsigt.. Mmm.. :-)
Hoppas ni får en toppenHelg!! Själv ska ja jobba ett par timmar imorn o sedan blir de ledigt enda tills Onsda.. :-) Ibland ha man tur.. :-)

Hej hopp på er!!

/Mariana

Postat den 2012-04-27 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Stinislinis den 2012-04-29 (22:11:36)

Åh tänk va spännande :) Undra om du/ni får en tjej eller en kille..?? de måste ju vara sjukt pirrigt och roligt att ha sparat den överraskningen till BF.



Lite fusk på ett vis kan jag tycka att vi kollade va de var. Nu blir de ju ingen överraskning :P



Hoppas du mår bra :) Kram

Postat av Therese den 2012-04-30 (00:05:25)

Ja nu är det nära! :) Ska bli så mysigt att få snusa lite bebis igen då min egen gått och blivit stor kille! :p hehe..



Såg att du gått och blivit sjuker så vi skippade påhälsningen idag. Men vi kommer gärna när ni frisknat till er :) kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar