Tröttmössa...0

De e just vad jag är idag. Haft en riktig slappardag, men ändå är jag helt slut i både kropp och själ.. Tur jag ska va ledig både imorn o på freda så ja hinne klarna till innan de e dags för jobb i några dagar igen. :-)

Ha ni tänkt på en sak...? Inte är de inte alls lika kul me Facebook som de va i början..? Ha fasen börjat ledsna ganska rejält nu ja, å många gånger känner man bara att de verkligen håller på att braka iväg alldeles. Vad vill man få ut av o skriva kommentarer om hur synd det är om en eller hur man slår ner på andra för att känna sig bättre eller rent ut sagt må bättre själv? Är de lixom de nya att finna sina vägar fram på och sedan kunna relatera ens olika relationer hit och dit.. Och sen också en till sak.. Ha vänner som man inte ens känner eller ens hejjar på när man är någonstans..
Jag har ett exempel..: Hade en gång en vän på fb.. Hon/han hade såklart alltid en kommentar vid alla mina uppdateringar och ville gärna surra lite extra om mig bakom min rygg.. Såklart va ju mitt liv viktigare än deras kan man ju genast tro.. Varför surra man annars lixom?!? :-O
Nåja.. När vi sedan möts på ett möte/träff/grej så böjer sig båda dessa två sig bort och gör allt för att slippa säga hej till en?!?! Hallåååå!!! Är de ngn man ska ha på sin lista där man skriver ut en hel del som kanske blir för mycket ibland...?? Nää, tro inte de!!
Såå, efter de så ha ja verkligen lovat mig själv att aldrig mer ha några som jag inte ens säger hej till kvar på min egen lista.. Sådeså!! :-) NÖJD!!
Nej fy sjutton.. Å sen få man nog tänka liiiiiite på vad man skriver just där på den sidan.. För jösses vad människor frivilligt spökar ut sig själv och mycke annat.. Knas.. Verkligen!! Å dumt!! Å byter bilder 5-6 gånger i veckan för att visa på ett ungefär vilket humör man känner sig på.. Eller..? Varför gör man de annars?? Svårt o bestämma hur man vill ha de eller?!? Mm, verka så på mycket annat.. Men jaa.. Vad vet man?!
Jajja.. Inte min huvudvärk.. Men såå dumt.. :-/

Å appropå ingenting.. Gladeligen är jag också över att de är såå sjukt mycket människor som ställer upp nu när vårat badrum är utrivet och under rivningen.. Tänk att man får upp ögonen nästan varje dag över hur "många" det är som hjälper till då det behövs. Då det behövs... Mm..
Å sen finns de vissa underbaringar som t.o.m. frågar hur man ligger till för att de också ska kunna planera för att hjälpa oss.. De e vänskap de!!
Men visst är de bra konstigt hur folk bara kan "försvinna" eller vara "upptagna" då det gäller?! Jaa, för mig är de en gåta. Men men.. Tur vi fixar de endå.. Men hjälp av dessa underbaringar såklart!! :-D
Visst e de fantastiskt!!

Hej hopp.. Nu ska tröttmössan sussa järnet!! Föööör, de e ju Vattengympa imorn!! Wheeehooo!!

/Mariana

Postat den 2012-04-18 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar