Regn...0

Varför detta regnande? Och kylan?! Nu?? Jag förstår verkligen varför många blir deppig och kurar ihop sig i hemmet.. För usch för denna mörka tid som nu kommer med stormsteg emot oss.. :-/ Visst, hösten har väl också nån sorts charm. Men tycker mest den är mörk o kuslig ja. Då få hellre snön komma o ljusa upp allt istället..
Men åter till regn.. Visst sjutton är de trist..?? Man blir ju inte direkt pepp ti o göra en massa roligt o vara ute i de fria dagar som sånna. Då är man hellre inne o pysslar på med ditt o datt..

Fast just idag ha jag haft en bra dag. Åkte in på stan o träffade Stina, lilla Gustav o Elin. Tokmysigt o huuur trevligt som helst! De e skönt när man kan vara sig själv med människor man inte har umgåtts spec mycket med annars. Så jag hoppas verkligen de blir fler ggr. Härligt!!

Efter stadsturen o lunchen så va jag rätt nöjd dock, så åkte hem o myste på med en lite tjurig Linnéa. Lillan hade lite ont i magen tro ja eftersom hon la ifrån sig två rejäla laddningar me "pooop" när vi landat hemma. Skönt!!
Sen va de lite oroligt en stund till innan hon sedan somnade in toktrött redan vid halv nio.. Lillgumsan.. :-)

Såå, nu ska de bli movietajm igen... Fick precis samtal från lillasis, så får sällskap kvällen ti ära! De gillar vi!! :-) Såå, här ha ju inte ja tid o sitta.. Heeej på er!!

Btw... Friends with kids blir de ikväll, så ja hoppas som faaeen att den är bra.. Hahaha.. :-) Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2012-08-09 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar