Balsam för själen...1

Familjetid.. Jaa, det är balsam för själen det. Ingen stress, bara vila och sova kan få en och bli pigg igen. Ja, så är det för mig iaf. Igår på jobb fick jag bege mig hem eftersom jag inte alls kände mig pigg.. :-/ Och idag ha jag verkligen gjort allt för att inte göra nånting alls. Vilket också resulterar att jag är tillbaka på banan igen. Underbart!!
Såå, imorn är det dags för jobb igen. Nyårsafton o allt!! :-) Sen jobb igen på Nyårsdagen såklart! Så där skumpan vid tolvslaget.. Jaaa, den missar jag allt! Har köpt "barn-skumpa" som Pommac ti mig o Linus. Perfekt!! :-)

På tisdag (Nyårsdagen) fyller ju Mikael 50 år också.. Wiiie!! Allas vår Mikael som finns när man behöver o betyder massor för oss alla!! Så imornkväll ska vi åka o fira han, men där ska de fira hela dagen lång eftersom det är öppet hus hela dagen. :-)

Igår hade Linus besök av hans gudföräldrar o gissa om han vart överlycklig?!?! En Innebandyklubba fick han i födelsedagspresent o bollar till. Han är som saaaalig som tusan nu!! SOM han längtat efter detta. Hans egen.. :-)
Sista tiden ha han ju lånat sin lillasysters klubba som är lite liten, men den ha funkat den med. Så när lillan blir större så är den väl inspelad. De kan ja lova!! :-)

Ikväll ska jag fortsätta o bara slappa.. Lite tv, mys me Linusen och trevligt besök av E m.fam. Dock ska Linus komma hem först från Hockeyn som han varit på med pappan. Blev ju som bra de när jag ändå va hemma. Då passar de på.. Hehe..
Men jag o skruttan tog o jäste ner oss i soffan o jösses va skönt de kan va ibland.. Som balsam...

Jaa, så ni förstår ju.. Denna familjetid är verkligen balsam för själen!! När man behöver den som bäst!! <3
Längtar dock efter fjällerna.....

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-12-30 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2012-12-31 (09:18:23)

Å vad bra att han tyckte om den, jag misstänker att han vill bli målvakt hihi för han ville att jag skulle på skjuta och han vakta målet.
Snart drar vi till Mike på kalas.:)
Förresten den 25:e är det Redhouserumble igen, ska vi gå? Kan kanske vara här innan.
Kraam!
Svar: Åååh, de hade ju varit himla trevligt!! Ska kolla upp hur jag jobbar o hur de funkar me kids o Magnus.. :-) Kraaaam sålänge!!
Marriss

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar