Längesen...0

Jaa, nu var det minst sagt ett tag sen!! Ha haft maraton o sett One tree Hill de flesta lediga stunder o dessutom haft en massa annat viktigt för mig.. :-)
MEN, de ska bli ändring!! De lovar ja!! :-)
Vad har hänt då?! Hmm..

Joo, va ju nere i storstan o hälsade på Helena en helg. Hade riktigt trevligt o jäste verkligen jääärnet!!
Sen ha de blitt en hel del jobb här i december vilket komma kännas super i januari såklart!
Linus ha haft sitt första luciaframträdande på skolan åsså ha han varit på sitt första disco!! Å Linnéa växer o går framåt i utvecklingen.
Numer så snurrar hon runt, ställer upp sig på knäna. Sen tar de stopp! Kanske målgång här i januari börjar hon förstå sig på hur man ska göra när man kryper. Vem vet?!? :-)
Det viktiga är väl att de går framåt.. Lillskruttan våran!!

Det börja närma sig Jul o allt vad det innebär! Fantastisk!! Komma bli en lugn o skön jul som vi ska fira hemma hos oss! Massa folk o mumsig julmat komma de bli! Precis som jag vill ha de! :-)
Jaa, åsså jultomte såklart!! Hihi..

Blir en del jobb för mig oxå, börjar imorn klockan 16 o kör sedan några dagar innan jul. Ledig julafton o juldagen å sen kör vi några dagar igen.
Gött de!! Men ska försöka pricka in en date me alla tjejerna som kommer hem över julhelgen oxå! Komma bli kuligt tro ja!! :-)

Ska bättra mig med bloggningen, de ska ja! Kanske ett av mina nyårslöften?!? Hehe..

Heeej på er!!!

/Mariana

Postat den 2012-12-19 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar