Nytt år, Nya delmål..0

Nytt År, Nya delmål i livet.. Så går mina tankar inför varje år. För varje år som kommer o går så sätter jag upp olika mål som ska genomföras så både jag o mina närmaste utvecklas o mår gott!!
Detta år ser jag fram emot en härlig skotersäsong me en massa fina soldagar. Åsså önskar jag mig en bra sommar med en massa familjemys!! :-)
Ska ju bli moster och låtsasmoster igen å de ska bli riktigt kul.
Sen hoppas jag att jag får behålla alla mina underbaringar som vänner jag har omkring mig! Ni gör mig glad o sprallig på alla sätt o vis! Alla ni är unika o finns där när jag verkligen behöver er, ledsen som glad!! Fantastiskt!!

Ikväll firar vi hemma hos mams o Mike! 50 års kalas med en massa mumsig mat o de absolut trevligaste sällskapet!! Härligt!!
Imorn är det ju som sagt jobb igen så blir pommac som jag o junior skålar med ikväll. Hihi..

Hoppas ni alla är på riktigt trevligt Nyårsfirande o att ni kostar på er ett riktigt gott leende o en massa trevligheter tillsammans med några som betyder!!

Gott Nytt År på er alla så ses vi på det nya året!! Samma individer, men kanske med nya delmål.. Hihi.. Kraam på er!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/354893/images/2012/pic_50e1df8de087c35ccb11586b.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/354893/images/2012/pic_50e1df8de087c35ccb11586b.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/354893/images/2012/pic_50e1dfa6e087c35cbada2e88.jpg" class="image">

/Mariana

Postat den 2012-12-31 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar