Klartecken!! Check..0

Jihaaa, nu är dagens sista gjort inför kommande redovisning på Svenskan. Nu ska de bli rätt så gött att få redovisa och lämna in detta eftersom jag skrivit o pysslat me detta ett tag nu. De lixom börja närma sig slutet, är det inte fantastiskt så säg?
Man blir lika glad varje gång man få saker klara och därmed så streckar man för de man gjort och ser att listan blir mindre. Och det är för mig det bästa som finns!!
En sak mindre att tänka på lixom!! :-)
Såå, laddar för att de ska bli en bra redovisning och att det godkänns och därmed får jag säkert också en ny uppgift lika snabbt. Men då är det i varje fall en bit på vägen.. Whoohoo!!

Ha gjort en busig grej idag också. Men eftersom jag vet att min kära sambo läser denna blogg ibland så tänker jag inte avslöja för mycket utan tiga så långt de bara går.. :-) Hihihi.. Den du M.. Sug på den du!! Hahaha..
Jag har bra saker i sikte och det komma bli suuuper!! :-D
Jag bara älskar att sitta på rackartyg och jag veeet att min M, han gillar inte riktigt överraskningar. Men nu jäklarns ska han få en!! Whoohoo, vilken bra en också!! Klart ♥ ska ha de!! Inte sant?! :-)

I helgen så startade Tips-SM också för er som vet vad det är. Man ska tippa på stryktipset och få in så många rätt som möjligt och tyvärr så gick de inte så bra som jag hade hoppas på helgen som var. Men detta får ju mig att sporra mig ännu bättre till helgens spel. Ska kirra till ngn bra rad som ska ge mig ledning på både de ena och de andra. De ska ja minsan!! :-)
Håll tummarna för mig o ge mig gärna insidetips om ni sitter på några bra!! För jag ha ju aldrig tippat på stryktipset förut, så för mig e de helt nytt kan man säga.. :-O Hehe.. Men kuligt är de såklart!!

Nu ska ja bege mig på skolan, kan ju inte sitta här o häcka så ja komma försent.. Nejnej!! Iväg me mig!!

Hej hopp på er!!

/Mariana

Postat den 2012-02-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar