...Besök hit o dit..0

Har haft en helt Fantastisk söndag även idag. Har spenaderat den lite sådär.. Hmm.. Överallt!! Hahaha..
Tog o packade in oss i bilen o drog ti Birger o hälsade på en sväng, sedan vidare emot Matfors för att tomåka lite.. :-) Sen hemåt igen o kom då på att vi skulle ta inre vägen hem och därför kunde vi hälsa på J, T o lille Victor samtidigt.. Hihi.. Allt för att gosa på lillfisen.. :-)
Såå, idag kan man säga att vi ha fikat en del och också haft en massa trevligt!! Victor e ju hela 8 månader nu.. Whoohoo!! Storgrabben!! Alltså, om ca 4 månader fyller ju han första året och därmed blir de ju lättsammare för mig att räkna ner till BF.. :-D
Visst, de e ju faktiskt 135 DAGAR KVAR!! Iiiih.. Å jag är redan less!! Såå, ni kan ju tänka er va dagarna framöver komma gå långsamt.. Pjuuh!!
Men men.. Få tänka att nu blir de mycket här i slutet av Januari o sedan i hela Februari.. Å säkert en hel del i Mars också då vi flyttat in o börjat renovera lite.. Men endå.. Tycke dagen  D känns sååå sjukt långt borta! De bara är så.. :-/
Nog om de, men ville bara säga att de kan bli liiiite lättare när man följer barns ålder än sin egen tid.. Då går de lixom en hel del fortare.. :-) Hehe..

När vi väl kom hem efter vår tur me gooofy så tog jag o fräste på Söndags-steken.. Körde igång den och M skalade päror och sedan kirrade jag såsen.. Jösses va göttigt!! Mams, ni missade nåt.. Shit va gott de blev ida.. Bara för att man va liiite hungrig o suktade efter käket så bidde de lixom ännu bättre.. :-)

Ska på skolan imorn och fixa lite småsaker, sen blir de skola även på tisda.. :-O Sen så blir de lite jobb onsda o torsda för att sedan va HELT LEDIG på Freeeda!! :-) Komma bli suuuper!! Längtar!!
För sen drar ju jag neröver ti Huvudstaden på Lörda efter jobbet.. Wiiie.. Spelgala väntar jag ska va där!! Först åka ner med arb.kamrat o chefer på Lördakväll.. Sen en heldag med massa trevligheter!!
Måtte ja bara hitta en Snygg o Tjusig Galaklänning som passar mig me Stormagen!!
Ska ut o jaga här i veckan, så ha ni nå tips om vart ja kan hitta så tipsa på vettja!! I wanna know!! :-D

Ikväll ska de bli bio me tjejerna från Jobbet.. Kuligt Kuligt!! Ska se "New Year´s Eve" o bli lite rörd och Glad.. :-) Tro den kan va toppen o hoppas vi får en trevlig kväll tillsammans på bion.. :-D

Näpps, nu va de plugg ja.. De va ju prov imorn jaaaa... ojojoj.. Jag ha verkligen ingen som helst pli på mig själv när de gäller studier numer.. Dumt dumt!! Ja vet!! Men aja.. :-/

Nåväl... Hörs mer imöööra!! Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-01-22 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar