Dagen är här!!0

Japps, nu va den här. Ombudsgalan!! Är relativt laddad, men skulle gärna ha sovit lite mer.. Är ju som lite halvjobbigt jämt när man kommer på ett Hotellrum första natten. Allt är så tyst åsså hör man precis allt som görs.. :-/ Vaknade inatt av att folk va ute o pratade gaaaanska högt i korridoren o stojjade hej vilt.. :-/
Såå, förbaskad tänkte jag att de va lika bra o somna om och inte tänka mer på de.. :-)
Väl gjort så somnade jag om, å ha vaknat lite om vartannat.. Men men.. Få sussa ännu mera natten som kommer.. Blir nog toppen de me.. :-)
Man e ju bara sååå himla laddad för dagen idaa!! Whoohoo!! :-)

Satt o spanade runt lite och ville hitta något som visar vad jag är på och hittade ett klipp på en sida från förra årets gala.. E-Type va ju här, Kalla, Berghagen o andra härliga stjärnor.. :-) Spännande!! Undra ja vad/vilka som kommer i år..? :-) Hihi..
Kika här vettja!! :-)

http://www.minnesota.se/2010/ombudsgalan/

Å sen stod man ju som vanligt o speglade sig o kikade in magen i spegeln. Å spegeln här i badrummet är ju på hela TRE sidor och de e ju väldans lyx.. Inte sant?!? :-)
Ni ska få se.. Helt sjukt vilken skillnad.. Å ni som säger att jag är superstor.. Ja e nog inte de.. Nu börja alla andra som är i vecka 22 komma ikapp.. De e ju minsan inte så jag är megastor, de kan ja inte säga.. Eller va säger ni?!? :-)

Sen att jag är kort och om de bidrar till att jag ser större ut ha ju inte me saken o gö.. Sen e de ju morgonmage såklart.. (Alltid mindre och inte lika uppsvälld) Meeen, endå.. :-D Hehehe..

Trevlig dag allihopa!! De ska ja ha!! Hej hopp!! :-D

/Mariana

Postat den 2012-01-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar