Gott Nytt År!!1

Äntligen var det Ett Gott Nytt År!! Och året kunde verkligen inte starta bättre... ♥
Här ska de minsan hända grejjer under året och den Första Nyheten som många vet, men kanske inte alla är att det Faktiskt är en liten Bäbis pågång.. Sommaren 2012 anländer den till vårat nyköpta hus och den lilla kommer att vara sååå efterlängtad och är det redan nu kan ja lova!! Ojoj.. Efter Ultraljudet idag känns det ännu mer spännande att vånta in ännu en familjemedlem, så det blir en lååång väntan tills ti sommarn.. :-/
Känner redan nu att det ha varit en pest och pina de första månaderna så just nygravid känner jag mig absolut inte.. Det är inte alls lika spännande som sist. Nu vill man lixom bara att tiden ska springa iväg så man kan hålla lilla knytet i famnen och få älska från första stund.. Ååååh!! Som jag längtar!!! :-)
Ska ju självklart bjuda er på en bild av underverket som växer i magen min nu också, så himla faschinerande så man blir alldeles salig och vill inget annat än att skriiika ut ti Hela världen!!

Och äntligen får och kan jag de.. :-D ♥ VI SKA HA BÄÄÄBIS!!! ♥ Wiiiiiie!!

Vår Lycka är Totaaal, hela familjen längtar till vår och hus, sedan sommar och bäbis!! Våra liv kan inte annat än vara huur bra som helst nu!! Käärlek o Lycka!!! ♥ ♥ ♥





'









Blev däremot liiite besviken på kvalitén på bilderna och på vilka bilder som togs.. Vi fick så sjukt fiiina bilder när vi kikade på Linusen därinne, så kanske därför man förväntade sig mer.. :-/ Inte bra.. Men men..
Är superglad att vi ens fick bilder och dessutom fick vi veta att bäbisen var normal i storlek och hjärtat slog.. Så där rann tårarna.. Ojoj.. De va lixom ännu värre denna gång än sist också.. Kanske är det för att man vet vad man får av det lilla knytet..? Vilken lycka och kärlek den ger en? :-)
Jaaa, något så otroligt mysigt ska de i varje fall bli och som sagt så längtar vi nå så oändligt mycket!!
Men lilla bäbis... Ta o kom ut liiiite tidigare än 5:e Juni!!?? Kan du inte lova de? Vet inte om ja ha ork och uthållighet att gå över me dig i två veckor som ja gjorde me Linus.. Nejnej, du få baskemig ta o grädda färdigt o kika ut i slutet på Maj.. De hade för mig varit heeelt ok.. Hehe.. :-)
(önska kan man ju alltid..?) Hehe..

Detta är för mig en superbra start på det nya året.. Kärlek, Lycka och Oändlig längtan efter ett syskon till Linus är ju heelt Fantastiskt!! Kommer bli superduperMysigt!! :-)

Så nu kan jag stilla mitt lugn.. Äntligen har jag fått skrikit ut ti Världen att vi väntar smått igen!! Wiiiie!!

Hej på er!! :-)

/Mariana

Postat den 2012-01-02 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Julia Persson den 2012-01-03 (21:31:22)

Vart i Matfors har ni köpt hus? :) Jag kommer nämligen därifrån :)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar