Hemgång.. :-)1

Jag vet att det kan verka riktigt kaxigt med att lägga ut de mesta här och när ni får se vad jag varit med om. Men kvällen va så magisk så jag kan verkligen inte låta bli..
Jag vet att jag kanske inte var den som va mest värd att åka. Men lotten blev dragen på mig och alla som ville kunde ju skriva upp sig.. Sen drog ju inte jag mig själv direkt.. Men aja.. Ni som förstår, ni förstår..
Men kan också förstå vissas bitterhet och tycker det är fruktansvärt orättvist..

Nåja, jag har i alla fall genomfört resan och jag är allt annat nöjd! Jag är Galet Nöjd, Överraskad och Överväldigad.. Detta är bland det sjukaste jag varit på. Alltså sjukt bra menar jag!!
Däremot drog vi inte vinstlotten och vann titeln som Årets Ombud, MEN.. Det gav oss en mer sporre till att fixa det nästa år.. Det är ju helt sjukt hur man ens kan bli nominerad ens utav över 6000 ombud och sen att det också endast är 450 utvalda ombud/platser som fanns på plats.. Jaa, visst e de helt sjukt!!
Såå, jag är helt galen glad att jag fick chansen att åka just denna gång. Och sen att folket på jobbet ska kämpa för att bli ännu bättre.. De komma ni klara, de vet ja!!
Själv ska jag ju va hemma o mysa me liten bäbis ti sommarn o hösten, så kan inte riktigt bidra med det under kommande år.. :-O

När vi sitter där under middagen så ser man stjärna efter stjärna som kommer in.. Patrik Sjöberg, Per Lernström, ORUP, Robert Gustavsson, Carolin Seger, Erik Hamrén och sist men inte minst PETER JOHANSSON!!! Jisses vilken kväll.. Jag är helt uppi hejsan och hjärnan ha inte riktigt fått in vad jag upplevt.. Men jaaa, de e ju faktiskt sant!! Gaalet!! :-)

Och denna Peter.. Vilken stjärna!! Han e ju bara för fantastiskt!! När de beskriver vad han gör och vad han gjort så skrek jag rakt ut.. "-De e Peter!!!" Och till min förvåning så va de just han som kom springandes in.. Jag tappade verkligen hakan och fällde en tår eller två.. :-O Fjantigt tycker ni. Men jaaa, han är ju helt galet bra och för mig betyder han faktiskt nånting!! De musikaler som jag varit på och som han medverkat i gör han alldeles för bra. Outstanding!! Helt klart!! Han är en stjärna och jag vet att fler kan hålla med mig.. Helt fantastiskt!!
Okej, jag vet att ni kanske tycker jag är störtlöjlig med dessa överväldiga ord. Men för mig är han magisk.. Jag tycker verkligen de.. SEN är han fruktansvärt lik min finaste Sambo och Andra Hälft M.. Påminner sjukt mycke om varandra förutom att min älskling kanske inte har just den stämman som Peter bär på.. Men ja, ni fattar va?
Hehe..

Näpps, nu ska ja ta o bege mig neröver ti Receptionen och checka ut.. Dags för hemfärd och det ska bli rackarns skönt!! Hem till mina finaste hjärtan.. Som jag saknar dem nu!! :-) ♥ Nu vill jag hem!!

Meeen, bjuder såklart på lite pics.. Hehe..

Hej på er!!











/Mariana

Postat den 2012-01-30 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Annica JoHansson den 2012-02-06 (22:55:15)

Vilken artistkavalkad!!!Bara favoriter:o)blir lagom avis! Älskar Peter Johansson som du! "upptäckte" hon när han var med i TV för flera åren sen då han gjorde huvudrollen i Queens musical i London! Vilken röst och utstrålning! Har sett han live på några ställen efter det och han är alltid lika bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar