Lyx..?!0

Är det dehär som kallas LYX?!?! Ojojoj, vad jag har tur måste jag säga.. Att få komma iväg på en sådan grej som denna och få bo på ett sånt fint hotell som jag gör är verkligen hur nice som helst.. :-D
Jag och mina kollegor har fått varsitt dubbelrum med soffa, dubbelsäng, badkar, kylskåp och sånt lyx.. Jag är som i sjunde himlen kan man säga.. Önskar bara att jag kunnat haft med mig min andra hälft och min finaste lille son med på detta. Men när de vankas morgondag så kanske jag inte önskar lika..? :-) Hehe..
Det vankas en dag full med händelser kan man säga.. Vi ska börja dagen med frukost och sedan blir det att gå runt på en så kallad marknad eller vad man ska kalla det. Kanske mässa passar bra..? Hmm..
Sen får vi nån timme till att piffa upp oss till kvällen som ska avsluta hela dagen med en Gala.. Middag och andra trevligheter. Kan ju bara bli huuur bra som helst!!
Och jaaaa, jag ska njuuta!! Bara hotellfrukost är för mig helt Fantastiskt och de ska bli otroligt roligt att få va med på denna resa och denna fantastiska upplevelse.. Typiskt nog så går man ju på mammaledighet snart, men endå.. Detta kan ju bidra till att jag kan peppa andra, och det ska jag också göra.. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser här så ni ska få se vilken lyx jag fått åkt på. Det ska ja!!
Jag är såå tacksam för att just jag fick åka och det komma bli superskoj! De vet ja!! :-D

Saknar dock mina hjärtan såklart.. Känns lite tomt utan dem, men endå så himla nyttigt. Att få åka iväg, sakna och längta.. Längta hem till grå vardag och andra måsten gör ju också att det faktiskt är mysigt att få åka bort och bli lite bortskämd i några dagar.. :-D

Ligger just nu här i min säng på rummet.. Kikar mig omkring och ser vilket fint rum jag har.. Beundrar Svenska Spel att de ordnar sådana saker för deras ombud. Det är för mig jätteoverkligt!
Men nyttigt såklart!!
Peppa deras ombud med att vinna saker och som i år.. Vårt lilla Coop är nominerad till ÅRETS OMBUD!! Den ni!! Vårt lilla Coop Forum i lilla Birsta är ett av Sveriges ombud som faktiskt gått riktigt bra i år.. Och med det så har vi lixom blivit nominerad till Åååårets Ombud!! Fattar ni?!?! Inte ens jag kan göra det egentligen. Men kommer väl se imorn hur STORT det egentligen är.. :-)
Vi är ett av fyra ombud som har blivit nominerade och det är ju faktiskt helt sjukt bra tycker jag!! :-)

Såå, kanske man ska sussa järnet så man orka me morgondagen. Så man inte står där imornkväll o kliar sig i sina rödsprängda ögon och ångrar att man varit uppe på tok för sent.. :-O Hehe..

Meeeen, ska ju såklart bjuda er på lite pics som blitt tagna än sålänge.. Inte många eftersom batteriet varit dött.. Men några iaf.. På de fiiina rummet jag har.. Whoohoo!! :-)
Men GLOBEN alldeles utanför mitt fönster och med en sjukt stort och rymligt rum.. Heeelt sjukt!!

Hej på er!! Hörs mer så fort jag kan!! :-)









/Mariana

Postat den 2012-01-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar