Smälter... ♥1

Tro om man smälter lite när ens finaste lilla Hjärta gör saker som verkligen värmer.. Mitt hjärta smälter så jag dööör.. :-) Ojojoj, vilken charmör jag har i min närhet.. Undra vem han har lärt sig de av...? :-D Hihi..

Morgonen började minst sagt Underbart!! ♥ Linus brukar för de mesta hinna upp före mig de dagar vi har sovmorgon och just idag hade han börjat me pyssel när jag klev utanför sovrumsdörren.. Han höll minsan på att göra ett Alldeles Eget Kärleksbrev till tjejen han är kär i på dagis.. Eller ja, han e ju kär i två tjejer. Men jag tror han hjärta klappar lite extra för just denna lilla donna.. :-) Hihi..
Såå, han satt med klistermärken och försökte skriva AL... Jaa, ni ska få se.. :-) Men han tålamod och ivrighet satte stopp och han frågade om jag kunde hjälpa honom. Självklart tänkte jag och satte mig bredvid honom och visade hur bokstäverna såg ut.. :-)
Efter många om och men så fick han till de, åsså skrev han att de va just från honom också.. Sikken kille!! ♥ Jag är käääär i hur han är.. Så känslofull och gulligaste i Vääärlden!! :-) ♥

Till saken hör ju också att han igår hade fått ett Kärleksbrev från just denna tjej som han skulle besvara till och det kanske var just de som satte hans tankar igång. Till att skapa något eget..
Men ni kan ju tänka er.. Jag, som inte alltid är den morgonpiggaste människan.. Sken som en SOL och blev ju såklart Superglad av att ens hade en tanke på det.. Såå fint!! ♥

Men i alla fall.. Sen när vi for på Dagis va de såå himla noga med att han absolut inte fick vika brevet, för då kunde ju hans hjärtan på brevet bli förstörda!! Sådeså.. :-) Hehehe..

Sååå, nu lever man på detta ett tag och hoppas på att dagen slutar lika bra som den börjat och gått.. Har varit på skolan och haft ett muntligt prov och sen i eftermidda ska de skrivas.. Hmm.. Jaaa, de kan ja inte riktigt avslöja än.. Men lugn lugn.. De kommer.. :-D
Sen är de dags för Årsmöte me Facket o Jobb. :-) Sikken daa!! Mumsa Taco-buffé på Bite Line o surra lite om saker o ting, de ska bli väldans trevligt de!!
Å dessutom ska jag ut o jaga nå fint som jag ska ha till helgen då vi ska ti Huvudstaden!! Whoohoo!! :-) De blir absolut inte de lättaste, men ska bannemig hitta nå!!

Imorn e de dags för jobb igen. Ha ju varit ledig nu i fyra dagar från jobb och det har faktiskt varit behövligt. Umgåtts me familjen och fått saker och ting gjort me skolan. Så det känns toppen!
Men de ska bli skönt att få jobba lite också, gö nån nytta som man säger.. :-) Hehe..

Hej hopp på er!!

(Kärleksbrevet... Måste ja ju bara visa såklart...) Hihihi.. ♥

/Mariana

Postat den 2012-01-24 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Sofie Sandström den 2012-01-24 (14:12:32)

Gud så gulligt! :) Fina bilder hade han valt också.:)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar