Rackarunge!!0

Jag har verkligen en liten Rackarunge som gillar att retas me sin mamma!! Ojojoj..
Idag då vi är påväg ifrån stugan så blinkar de bakom och svänger hej vilt o jag tänkte... Nu är de ju nå spec då de inte kan vänta tills vi kommer hem.. Å dessutom hade jag ju telen me också.. Men jajja, såklart kunde de ju va nå bråskande så självklart stannade jag!!
Väl stannat vid vägkanten vevar min Linus ner rutan och kollar på mig.. Jag frågar: "- Vad är de?!"  Inget, säger han... Åsså flinar han åt mig o säger...

"-Flytta på dig.... Vägsnigel...!"
Gaaaaaaah!! VAD ÄR DETTA?!?! Jag trodde ja skulle kikna av skratt och kunde inte annat än o skutta efter me min lilla bil efter dem.. Hahaha... Jaa, eftersom pappan i bilen tröck ner gasen i botten o drog ifrån mig medans Linus passade på att fnysa åt mig bara för att jag tog de lite lugnt på en liten grusväg sådär.. Måste ju tänka på fälgarna... Eller hur?! haha..
Jajja.. Rackarns unge!! Åååh.. :-O
 
Till saken hör även att jag inte direkt är den som bromsar i onödan och håller gärna hastigheten så man kommer fram nångång.. Har som svårt o snigla mig fram på vägarna.. Men skulle tro de va hans pappa som lurade i honom en massa tok som vanligt!! Den busen!! Hehe..

Kan man annat än o Älska denna Fantastiska Unge?!?! Nää, de är ju så.. Han är ju helt Underbaaaar!! ♥

/Mariana

Postat den 2012-07-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar