Hej o hå..0

Hej o hå, vad de går.. :-) Även denna dag tycker jag ha gått alldeles exemplarisk.. Trots att M fortf inte kommit hem o båda kidsen sover!! Whoohoo!! :-)
Ha haft besök här ikväll av min fina kusin Jessica m familj o dessutom moster Disa o Jan.. Å dessutom systeryster (moster Linda) kom för att äta me oss!! :-) Underbart!! Fått Fantastiskt fiiina presenter till lillan som absolut kommer slita på dem flitigt!! De kan ja lova!! :-D Hihi..
Tackar som sjutton för dem!! Å alla andra som ha köpt saker till henne.. Ni är alldeles för snälla o det uppskattas, de gör de!! Tycker bara de är såå himla svårt att visa hur tacksam jag/vi är. Men det ÄR vi, verkligen!! :-D
Tänkte ja skulle dela med mig vilka fiiinfiiina saker familjen våra och vänner har införskaffat åt lilla fröken. Superfiiin kvalité och helt klart min smak också om jag får säga så.. :-)
Hua, jag kommer verkligen klä donnan som en Prinsessa i dessa outfitar!! Helt klart!! :-D

TACK!!! ♥

Och Tack också till alla er som gett namnförslag.. Hur kan de vara så svårt att sätta ett namn på tösa?! Jag fattar verkligen inte.. Men men.. Ska väl klura vidare o dessutom fortsätta prova oss fram!

Imorgon är de i alla fall dags för hennes första bvc-besök. Spännande!! Blev här i Matfors endå, så vi få hoppas att de är bra och att man ska känna att man trivs med de som jobbar där. :-)

Nää, nu tro ja att ja ska natta också. Lika bra de så man e pigg imööra igen!!

Hej hopp på er!! O titt va fint lill-tösa våran ha fått.. Av alla er Bästa Människor!! TACK!! ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 

/Mariana

Postat den 2012-06-28 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar