Hjääälp!!!7

Hur kan det vara så himla svårt att finna ett namn som passar lill-fröken som både jag o M ska gilla o tycka passa?!? Åååh, önskar de vore lättare..
Man vill ju lixom ha ett passande namn och dessutom ett namn som inte förknippas me ngn eller ngt.. :-)
Har under hela grav haft ett namn som verkligen varit en självklarhet. MEN, som inte alls blev så bra som vi trodde när hon väl kikade ut.. De känns som inte rätt bara.. :-O
Ååååh.. Man blir ju gaaalen!!

Har ni förslag eller tips?! Hojta till vetjja.. För här hemma heter tösen "lillan" sålänge.. :-)

Annars rullar dagarna på.. Vi fortsätter lära känna varandra och myser på.. Imorgon är de första dagen som jag, Linus o Lillan ska va hemma tillsammans själva.. Spännande!!
Egentligen va de idag, men Linus tog o åkte ti farfar igår o sussade kvar hos honom. Hade en Linus-farfar-dag helt enkelt.. :-) Mysigt!! Ååå, mamman passade på att sova ut rejält imorse o de gjorde även lillan.. Fick väcka henne 9.15.. Sömntutan!! :-O
Såå, vi kan ju hoppas att även denna natt ska bjuda på lite skönhetssömn. För de behövs.. De kan ja lova!! :-)
Nåååja, ska bli mmycke mysigt o få ha dem båda för mig själv heeela dan imorn. Å sen ska de grillas en massa me härliga folks från jobbet. Kuligt Kuligt!!
Lillan ska me på sin första grill-fest!! Hehehe.. :-) Dock få vi ju se hur länge de blir.. Få ju se vilket humör fröken e på såklart.. Lillstumpan våran!! ♥

Tänka sig.. Nu är jag tvåbarnsmamma... Liiite knasig känsla, men såå sjukt härlig!! Jag e Lyckliiiii... :-) ♥

/Mariana

Postat den 2012-06-26 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Madde den 2012-06-26 (22:36:47)

Jag tyckte hon såg ut som en Tove jag :-)

Postat av Anonym den 2012-06-27 (10:45:55)

Näe en liten Celie :)

Postat av Jessica den 2012-06-27 (12:31:04)

Sötnöten då.:) Vi funderade på Gry när vi fick Lykke så det är mitt förslag.:) Eller My, Ella, Lea, Anni, Maya, Stella, Juni. Ja Juni är ju så sött! Tänkte kolla om ni är hemma nåt så vi kan kika in å snusa, jag längtar efter plutten.

Postat av frida den 2012-06-27 (13:39:52)

en liten lindsy

Postat av frida den 2012-06-27 (14:36:37)

hon ser ut som en tuvalee :)

Postat av Caroline den 2012-06-27 (22:07:32)

Livia, Lova, Lisen, Vera, Kerstin, Lisa, Klara, Tuva ... Skulle kunna fortsätta i evigheter hahaha...;-) Men som sagt, namnet måste ju stämma med det lilla grynet som ska ha det! Grynet förresten.. "ta ingen skit" eller hur var det... :-)
Sjuuukt söt är hon iaf! Förstår att ni är lyckliga!



Postat av Anonym den 2012-06-29 (10:52:28)

LAVA! ZOE! JOLINE! BETTY! EMELINDA

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar