Imponerad.. Minst sagt!!0

Jag kan inte annat än bli jäääkligt imponerad!! TÄNK att all ljuv musik ska skapas i Västra.. Tänk att just dessa grabbar är påväg att skapa ännu mer historia till Västra!! Det är ju baske mig heeelt otroligt!!
GLAD att de går såå himla bra för dem och att de är såå himla Duktiga!! :-) Jag tror på er!! De gör ja absolut!! Håller alla mina tummar o tår för att de ska gå så himla bra som de kan med erat band.. STIFTELSEN!!

Förstår ni inte alls vad jag surrar om eller ha ni inte sett videon?! Spana in häär vettja!! :-)

http://www.expressen.se/tv/noje/musikvideos/kolla-in-premiaren-har-stiftelsen-vart-jag-an-gar/






Idag ha vi haft besök av Madde m.familj. Mycke trevligt tycke ja!! :-) Linus o Felicia ha lekt o vi vuxna ha surrat.. Precis som de ska va!! Dock är de ju liiite trögstartat, men de är ju kanske inte så konstigt när de inte lekt me varandra under såå många år.. :-)
Men alltid kuligt att få besök, de tyckte både ja o Linusen!! :-)

Nu i eftermidda ska de inhandlas grejjer ti badrummet.. Såå, förhoppningsvis så kanske de står klart innan helgen är slut.. Vilket betyder att de blir klart INNAN deadline!! Fattar ni?! Hahaha..
Som jag satt o gorma o tjura för att ja inte trodde de skulle bli klart pga en jäkla rörfirma som inte kunde pallra sig hit i tid o trodde att allting skulle falla pga de.. :-/
Vilket också kunde ha hänt, men som tur va så gick de faktiskt bra.. :-) =Mamman i huset nöjd!! :-D Hehe..

Ikväll är de fredagsmys som står på schemat o ja vette sjutton om de blir hemma eller inne i stan hos mormorn som ikväll e lite solo eftersom Micke är ute o fiskar.. Hmm.. Jajja, de visar sig.. :-)
Vilket som så blir de myys endå bara ja få mysa me Linusen!! Guldkillen min!!

Åsså hoppas vi att bebben vill kika ut ti oss snart förstås.. Varje dag känns som en evighet o allting känns såå himla långt borta trots att de är såå himla nära.. Å ska man se till vårt första datum som vi hade (vilket jag mest trott på också) så va de just idag.. Den 1:a Juni.. :-)
Meeeen, den lilla parveln i magen få gärna vänta tills imorn elle sönda.. De vore ju toppendagar de eftersom de ska bli en hel del regn o rusk i helgen.. "Himlen ska öppna sig!!" Huuuua!! Brrr..
Måste verkligen ladda upp me gosaker o mys så man kan jäsa under tak o ha de gott precis heeela helgen!! Eller va säger ni?! :-D

Jajja... Dags o pimpa upp mig själv lite om man ska ut o springa i affärer!! :-D

"Lycka att vi har varandra..."

Hej på er!!



/Mariana

Postat den 2012-06-01 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar