Lördaaa!!0

Trooo de blitt liiite missuppfattningar om vad ja skrev igår.. :-/ INTE riktigt meningen som många kanske ha uppfattat de.. Jag är och var mycket less på denna övertid och kommer förmodligen vara de enda fram tills dagen D är här.. Då vi Äntligen få träffa vår lilla knodd som vägrar komma ut ti oss.. :-) Gaaaalet!!
Men, vill säga de att jag är GLAD och TACKSAM för att ni bryr er.. ♥ Tänker på oss och förstår hur de kan vara.. Man lixom har ingen ork ibland o dagarna känns som eviga jobbiga dagar bara.. Inget mer än så..
Å ibland kanske man uttrycker sig liiite knas, dumt!! Sorry för de!!
Idag är vi 11 dagar över tiden o de e fasiken inte roligt!! Nu må de va slut snart!! Gaaaah, vilken känsla.. Man längtar och väntar sååå ivrigt.. ♥

ÄR i vilket fall superglad för alla sms, samtal och inlägg som ges till mig/oss.. MEN, vill bara understryka att jag absolut inte är dryg, elak eller något annat bara för att ja kanske inte svarar jämt.. De va bara så ja ville att ni skulle förstå mig..
Eftersom de kan vara lite jobbigt ibland.. De e bara mig de sitter i.. Sådeså!! :-D Tröttmössan me en massa cement o grus o sånt i som väger liiiiite för mycket ibland o kan inte göras åt så värst mycket.. :-/ Dumheter!!

Jajja.. Så är de!!

Fick en sjuuukt glädjande nyhet ida.. INGET jag tänker yppa ett ord om.. MEN, som gjorde mig mycket GLAD!! Å jag håller alla mina tummar o tår för att de ska gå vägen och att det blir som vi sa.. ♥
Tänk att LYCKA och GLÄDJE kan spriiiida en sån Fantastisk känsla..
Jag riktigt kände hur jag blev glad över andras Lycka och kunde känna att livet är bra härligt ibland.. Trots allt negativt ja känner just nu.. De lixom tog över hela mig!! Hihihi.. Underbaaaart!!

De värsta med att gå i väntans tider för vår familj är att vi spenderar sjukt mycke strötid lite här o där.. Åker lite extra bil, handlar lite extra saker som kanske inte behövs direkt nu. Å åker runt o surrar me folk som vi kanske egentligen inte har tid me.. Men känner för just för tillfället.. :-D
Idag hade vi en liten sån dag.. Började med att besikta gooofy (min lilla päärla).. Hon fick bara en tvåa, vilket höjde henne till skyarna DIREKT!! Whoohoo!!
Sen tog vi o stannade till hos mams o micke.. Surrade på lite o drog sen vidare ut ti Birsta.. Väl där inhandlade vi oss ett nytt Köksbord.. :-D Troooo om de vart nå fiiint då!! Ojojojoj, LÄNGTAR tills de står på plats!! Måste vänta på att fler stolar skulle komma hem, så kanske kunde dröja 1-1½ vecka innan vi fick de.. Men vad gör de?! Man målar ju lixom upp bilden redan på huuuur rackarns fiiint de komma bli här!! Ojojojoj..
Vårt Kök kommer bli sååå himla fiiint!! ♥ Ännu fiiinare!!!
Å dessutom kommer Vardagsrummet bli komplett!! Med bord och stolar även där.. Fantastiskt!!
Å just när man varit o handlat de man vill ha å sedan drar vidare för att handla mat o sånt annat krafs så blir man lixom på sååå mycket bättre humör av sånt också.. Hur kan de komma sig?!?
Shoppoholic.com eller vad säger ni?? Usch.. Neeej, så få de inte bli!! :-O
Nåja, köksbordet skulle ju endå köpas o dessutom så var de ju en helt ypperlig dag till att kirra de idag.. Dagen efter deppression och dagen före regn.. :-D Hehehe..

Å här ikväll ha vi haft en riktig Linus-kväll.. Myst i massor och han ha fått bestämma hela kvällen.. Underbaringen!! ♥ Tänk vad han kan få en att må bra alltså.. Gullungen!!
Lördagsmys DeLux och nu är de dags för honom att sussa.. ♥ Imorgon är en ny dag..

Idag tänkte ja kanske ta o lägga ut en av mina sista gravidbilder.. Inte för att jag har varit spec flitig på att lägga ut de.. Men har knäppt en del här hemma.. Gillar inte att visa mig tjockis på allt för mycke, utan ja kan tycka att de räcker me att visa mig i vanliga jaget lixom.. :-) Jaa, ni förstår vad ja menar.. :-) hehe..
Sååå, på begäran!! Här kommer (tro ja) den sista grav.bilden för denna gång!! :-)
Taget igår... 10 dagar över tiden.. Pjuuuh.. (41+3)

pyret i maaagen, vi LÄNGTAR efter diiiig!!! ♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2012-06-16 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar