Ni kan va lugn...2

...För här händer då INGENTING!!! Suck, pust, stön.... Gaaaaaah!! Skriker av galenskap och önskar att dessa Flodhästdagar vore över snart!! Åååh, som jag längtar till Förlossning nu alltså!! Åååh...
Dagarna lixom går i snigelfart och idag gjordes även det sista besöket hos BM!! Så allt vi kan göra nu är att vänta.. Vänta på att den lilla tjur-bäbisen i magen ska kika ut eller att invänta Vräkning på Onsdaaaaaag!! Va va va?!? Ska de vara såå?!?
Ivrig och gaaalen är man!! Kan man annat bli? Jag försöker sysselsätta mig under dagarna, men de känns endå som de lixom bata passerar och inte går de snabbt.. De enda mitt huvud rör runt är just nääär ska de ske?? Jag är så sjukt less nu och hade i både mina drömmar och i mina tankar att värdena skulle va totalt värdelösa idag så jag kaaaanske skulle ha blivit igångsatt i helgen åtminstone.. :-/ Men ICKE!!!
Nejnej, här ska vi pina både kropp o själ tills Bristningsgränsen rejääält!! Usch.. Och ni som känner mig vet ju hur jag är.. Vill jag något, så ska de ske på direkten.. Om inte innan!! :-/
Nää, fy tusan!! Känner att jag verkligen bara ger ifrån mig negativ energi just nu, så tror jag ska gå i ide några dagar.. För såå less är ja verkligen nu.. Usch usch.. :-/

Telefonen följer inte alltid med mig dit ja går eftersom de känns lite halvjobbigt o prata eller överhuvudtaget att sms:a tillbaka till er nyfikna.. De e inte av elakhet eller surhet, men jag bara orkar inte..
Det är såå himla mycket som snurrar nu och jag kan bara hoppas.. Hoppas att de INTE är en MEGAbäbis som ska ut.. För då komma ja verkligen att dööö.. Jösses, hur ska jag fixa de?! Nejnejnej... Ajajajaj... Jag vill inte!! Då få de baske mig ta in mig på operationsbordet och lösa de på annat sätt.. De bara är så!!
Lugn lugn, tänker säkert ni.. Men jag är fasiken rädd.. Rädd att ja inte ska palla trycket lixom.. Att min kropp inte ska klara av de.. :-/
Jag vet att alla är vi skapta till att.. Jaa, få ut dem!! MEN, min rädsla för att inte klara de är sjuuukt stor nu!! Trodde aldrig i hela mitt liv att ja skulle klara av att föda över huvudtaget när ja fick Linus, men gjorde de.. Men nu börjar dessa tankar flyga runt runt i huvudet igen.. De bara är såå.. :-O

MEN, nu mina vänner är de bara att åter igen sitta lugnt i båten och hitta på massor me bestyr i helgen så kaaaanske, kaaaaanske tiden rullar på liiite fortare än vad man tror..
Jajjaaa, bara ti o vänta ut tiden...

Håll ut.. Snaaart sååå.. :-)

Heeej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-06-15 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Stinislinis den 2012-06-15 (21:09:15)

Hoppas han/hon slipper bli vräkt ;)



Ops.. å jag som skickade sms imorse :P Sorry ;)

Postat av Mariana den 2012-06-15 (22:28:25)

Neeej, men lugn nu!! Jag menar bara att jag inte alltid orkar svara.. Men försöker ju såklart så mycke ja kan o orkar givetvis.. :-)

Men just när man klivit över me så många dagar så är man rätt så less..

Allting känns jättejobbigt o man vill bara att tiden ska flyga iväg..

All ledig tid spenderas me familj.. Mycke för att där kan man va sig själv.. Å bara få vaa.. :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar