Före/Efter bilder..1

Nu ska ja bju på lite pics.. Före o Efterbilder.. Hihi.. ALLTID lika kuligt att se vad lite färg och nya lister kan göra rummen heeeeelt annorlunda.. Min man är GRYM!! I just Love it!! :-D hihihi..
Men måste medge.. Jag va ju också me i färgkombon.. Men jajja.. Inte jag som gjort de stora jobbet.. Men rackarns vad nökd jag är!! :-)
Kika så få ni se!! :-)






Åsså måste jag ju bara få bju på en bild på junior som hade "vila" med sina lagkamrater igår i vardagsrummet.. Han är för go min lilla grabb.. Gräver ur äpplet så alla barnen skulle få dela lika på det enda äpplet som fanns.. Hehe.. Jag kunde inte bli arg de minsta lilla för allt han dragit fram min lilla finurliga sockertopp!! Hahaha.. Man blir ju som smått glad också över vad han pysslar med.. Tänker på alla verkligen!! ♥



Dags o kila!! Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-03-11 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Jessica den 2012-03-12 (19:48:34)

Vad roligt att du tyckte den var fin tavlan.

Å vad fint ni får det, kul med hus å få fixa å dona. =)

Jag svänger in med formen till helgen så du får baka. =)

Kraam!

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar