Söndag förbi, å nu har vi Måndaaa!!0

Måndagen är här och Söndagen förbi.. Å än har jag tröttögonen på.. Förstår inte hur ja ska vakna denna blåsiga och trista måndag...? Trots att jag inte slarvat med nattsömnen så är jag endå helt sjukt trött..
Kan det vara den lilla spillevinkeln i magen som ställer till det? Hmm.. Jaa, kanske..?
Har spenderat mestadelen av denna dagen framför datorn.. Pysslat med en uppgift som ska lämnas in idag, duktiga jag!! :-) Nu är jag verkligen inne på sluttampen och det är baske mig skönt må ja säga..

Annars då? Jaa, Söndagen va himla härlig. Jag mådde suveränt gött när jag vaknade, visst trött, men endå laddad för en dag på isen tillsammans med Familj och fiske.. :-D Fantastiskt!!
Ingen fisk hamnade på våra spön, men lite napp kände både M o Micke av.. Men icke så de ville hakas på inte.. Nejnej, varför ha denna tur.. :-/ Jajja!! Tur fikat var med och sen va ju såklart vår lycka endå total då vi fått en dag tillsammans. Å de gör ju allt.. De viktigaste av allt.. :-)
Trots att solen höll sig borta större delen av dagen så var det en härlig dag på isen.. :-)
Ni vet, som de är just nu så försöker man få lite små stunder tillsammans. Men för de mesta när man går hemma så ser man saker som bör göras.. Så familjetid och vila är inte direkt något man är bortskämd med. Inte nu i varje fall.. MEN, den kommer.. Jag försöker och gör allt för att junior får den tid han behöver och dessutom får vara med på allt han kan. För han e ju faktiskt Snickare han med!! Sådeså!! ♥ Hihi.. Gullungen!!











   












Min Finaste lilla kille som är just den bästa!! ojojoj.. ♥ Gullunge!!

Just denna vecka är det tänkt att jag ska börja jobba igen. Ska jobba 15 timmar i veckan och jag hoppas att de komma gå bra. Vill ju som ha nå o gå till varje dag och dessutom går ju dagarna såå himla mycket fortare.
Såå, nu håller vi tummarna för att "tant" ska kunna göra rätt för sig o jobba lite o sedan orka me resten av vardagen också.. Så nu kör vi på de!! :-)

Näpps, dags o grejja vidare.. Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-03-19 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar