Fridens liljor.. ♥0

Idag har jag Äntligen känt Harmoni i kroppen och dagens besök hos Bm gick också super.. Nu kan väl pyret i magen titta ut så vi kan få lära känna hon/han..? Åååh, längtar så ja tro ja spricker snart!! ♥
Det lugna och fina runtomkring mig faller mer och mer på plats och man kan Äntligen få lite lugn o ro.. Alldeles lagomt tills det är dags att föda.. :-)

Dock trodde min Bm att vi skulle ses igen den 12/6.. Men njaaa, de tro ja inte ja ha ngn lust me.. Iiih.. De e ju lixom 2 veckor dit.. :-O Fast iofs så har jag redan från början känt att de kommer bli en bäbis som säkert ligger o myser extra länge och därför ha ja lixom på nå sätt ställt in mig på de.. :-)
Jajja.. Som jag sagt förut.. Den kikar ut när den själv vill.. :-) De e baaaara till o vänta!! ♥

Ger er en liten bild på vad riktigt lugn är.. Love the picture!!

Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2012-05-29 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar