Kär o Galen!! ♥0

Jag är Kär o Galen i min Älskade sambo som verkligen är de Bästa som ja kunnat ha.. Visst, våran väg har inte varit den enklaste. Men vi vet vart vi har varandra och det gamla ordspråket ger faktiskt ut sin rätt.. "Gammal kärlek rostar aldrig!" Så är de i varje fall i vårat fall och Glad är jag för det!! ♥
Han vet precis vart mina punkter är för att gör mig riktigt irriterad och arg, men samtidigt vet han precis hur han ska göra mig riktigt Glad och Lycklig!! ♥
Precis som det ska vara.. Alla har vi våra brister, men för att ge en relation chansen och för att kunna tro så måste man acceptera olika brister hos den andre och inse att alla inte är perfekta.. Men gör så gott vi kan såklart!! :-)

Kanske är de för jag har mina hormoner som svajjar att jag väljer att babbla om detta här, men känner endå att det finns ingen.. Å då menar jag Ingen.. Som förstår mig bättre än M.. ♥ Han läser mig som en öppen bok!! :-)

Idag är det hela 4 veckor kvar tills bäbisen är beräknad.. Förstår ni...? Det är ju inte ens en månad och dagarna flyter verkligen iväg fortare än vad man tror.. TROTS att vissa känns som hemska och lååånga!!
Men i själva verket är de som man gör de tro ja.. Ska ju jobba hela 4 dagar till, sen är det intjänade semesterdagar och vila som gäller de resterande.. Ibland är de bra gött med ett Jobb och att det faktiskt trillar in dagar eftersom man jobbar.. Underbart!! :-D

22:a Maj
jobbar jag mitt sista pass och sedan är de hem och vila ordentligt.. Kanske fira tillsammans med Goda vänner o en Lunch..?! Vore ju förträffligt trevligt de!! Komma bli en LÅNG och Fantastisk sommar tillsammans med mina kids och Linus komma ha Sommarlov i hela 8 Veckor!!! MINST!!
Det kan ju verkligen behövas eftersom han ska börja Förskolan ti Hösten. Då behöver man ha ny energi, ny kraft från ledighet och dessutom behöver man ha fått vila så man orkar ta in en massa nytt och lärorikt under hela långa hösten.. :-)
Dessutom verka ju barn fara iväg i längden när de är lediga.. Såå, kanske de blir en Linus som växer massor även denna sommar..?! :-D Hehe.. Han ha ju som haft turen att ha långa lediga somrar under hela hans uppväxt eftersom jag velat ha de så.. Barn behöver Ledighet!! De bara är så.. Hur ska de annars kunna ladda om och få ny energi och ork till att fixa resten av året?! Se bara till en själv.. Ledighet är A och O för att man ska kunna ladda om för en ny bana och orka med sig själv.
Har man inte de så syns de ju ganska fort vilka som inte vilat sig ordentligt och verkligen tappar humöret och är allmänt griniga året om.. LEDIGHET!! Det är Guld värt!! De måste man ha, de bara är sååå!!

Men jaaa, ni förstår ju.. Min Familj växer... ♥ Och jag blir bara mer Kär o Galen för varje dag som går!!
Underbaaaaart!! ♥ ♥ ♥

/Mariana

Postat den 2012-05-08 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar