Tröttmössa!!0

Idag ha dagen varit lite upp och ner.. Avslutade nattsömnen med att vakna redan före 6.. Sen började dagen med att ja höll på o somna vid frukostbordet me Linus, men piggnade på mig efter ja fått i mig käk.. Efter de så for vi inöver stan o Linus ville på dagis.. Såklart!! Mamman for o träffade några kompisar o surrade glatt.. Började även där supertrött, men gick över efter allt surr.. :-) Sedan va ja relativt på g hela dagen enda fram tills middagen skulle lagas.. Då fick ja dra på lite härlig musik o tänka positivt.. :-D
Sen såå.. Stod även middan på bordet.. Å nu efter att Linus är både duschad o ligger i säng så är ja helt slut igen.. Gaaalet trött!! :-O
MEN, kanske så de va såhär på slutet...? Minns ju för sjutton ingenting sen sist.. Bara att ja såg ut som en vandrande gråsäl.. :-/ Å nu.. Jaaa, inte är man långt ifrån heller.. Grå under ögena, går brebent o andas som en flodhäst.. Jösses!! Vart ska detta sluta?!

Nåja, kan ju däremot glädja mig med en sak.. Imorgon ska sista dagen arbetas och därmed är jag ledig resten av tiden fram tills liten behagar att kika ut ti oss.. :-)
Å med det så menar jag verkligen att ja ska passa på att vila som sjutton.. Ta hand om mig själv och unna mig själv lite extra LYX såklart!! :-)
Kan bara inte bestämma mig för vad.. Men de ska väl inte bli så svårt.. Fotvård är ju verkligen ett måste och de skulle lätt prioriteras som första hand nu kan ja säga.. De e ju såå rackarns skönt de så kanske ska satsa på de..? Vad säger ni?! Vore ju inte en dag försent.. :-)

Jajja.. Nää.. Sussa va de ja!! Bums!! Hoppas ja e piggare imorn, vill inte va tröttmössa sista dagen på jobbet inte.. :-)

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2012-05-21 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar