Välkommen Maj!!0

Välkommen Maj säger vi med ett glatt leende. Inte sant?! Nu kanske alla bitterkakor kan fortsätta sitta inne, medans vi hurtisar och glá-sprättar dundrar omkring med ett oförskämt glatt humör och bara mår gott!! Eller hur?! :-) Hahaha... Måtte de bli bra och att vi slipper bli nerdragna i fördärvet bara för att andra hamnat där.. Har jag fel, eller instämmer ni? Jag är sååå sjukt less på de som sitter och tycker synd om sig själv och skriver om hur synd de är om just dem på bland annat fb eller andra communitys.. Ta tag i livet och i situationen istället för att gräva ner er längre.. Livet är för kort för att grotta ner sig i dumheter.. Så är de bara!!

Såjaaa.. Nu Välkomnar vi MAJ 2012 med ett Glädjetjut  (Wiiiiiieehooooo!!!!) och hoppas att denna månad går fort som satan, för nu vill jag banne mig föööda barn!! Nu nu nuuuu!! (påminn mig gärna när dagen är kommen) Hahaha.. :-D
Närå, men tro faktiskt de kanske komma bli en mer nära döden upplevelse denna gång eftersom man vet man väntar sig och säkert känner när de e dags.. Faaaast, gör man de?!? Vet man verkligen?! Åå, komma bäbisen hålla sig inne tills man kommer in på Förlossningen?! Hmm.. Jaa, eviga funderingar som verkligen aldrig har ett slut.. :-/ MEN, de ja vet är ju självklart vad allt kommer va värt varenda sjukt jobbiga sekund och den smärtgräns man en gång trodde att man hade kan man Lätt skjuta lååångt bort som faaeen.. För nu jäklarns har man verkligen satt ribban för en ny, de kan ja lova!!
Har aldrig någonsin upplevt något så häftigt som när Linus kom till världen.. Magiskt, Häftigt och Frääänt på samma gång!! Å tänk, snart ska de hända igen.. Hihihi.. SOM vi Längtar!! :-)

Har ju just idag klivit in i vecka 36.. Vilket betyder 35 hela veckor är gångna och endast 5 veckor kvar för min del.. Kan verkligen svära på att går jag över en eller två dagar kommer jag strejka på förlossningen och kräääva att bli igångsatt.. (Eller ja, försöka iaf...) :-) Hahaha..
Men jaa, ni förstår ju.. Jag ha varit less länge o inte blir de bättre.. Men den ena förkylningen efter den andra och däremellan lite feber och andra dumheter.. Nää, de e faktiskt inte alltid roligt me en graviditet.. Men självklart, man genomlider de givetvis!! :-) För nå så Fantastiskt som man får.. :-)

Idag fick jag skåda på Maddes o Mackes underverk på nära håll också.. Givetvis med försiktighet eftersom jag varit krasslig.. Men jisses vilken liten goding!! Alldeles lugn o mysig o gav inte direkt ifrån sig många ljud inte.. Gofisen!! :-) Såå, nu rackarns ska ja bli riktigt frisk så ja kan snusa ordentligt nästa gång!! :-)
Men jösses, lilla Vilde var ju såå söt!! Å de e ju inte så att man längtar mindre nu inte.. Nejnej, nu jäklarns är väntan ännu mer och just därför hoppas vi nu att Maj går undan som sjutton så våran lilla skatt kikar ut ti oss snart också.. :-D
Å mest av alla som längtar e nog Linusen.. Äntligen ska han också få bli storebror!! Hihihi..

Bjuppar på en bild på Vilde liten som sussade gott mest hela tiden.. Tröttisen.. Säkert baaara för att ja va där.. :-) Hehehe..
















Å sen ha jag ju glömt o berätta hur jäkla roligt ja hade sist när vi va på JLT (John Lindbergs Trio) uti Söråker.. I torsdags gick ju de av stapeln och rackarns vilka grabbar alltså.. Jag ha ju LÄTT hittat mina nya favoriter!! Ojojoj, vilka pojkar och vilken pipa självaste John har..  Ska självklart bjuda på en Fantastisk låt av dem snart.. SÅKLART!! :-)
Men jag kände direkt.. Han e ju nya Brolle.. Snacka om att rösten och hela han var en mini-Brolle.. Jag blev lätt gaaalen, men fick snällt sitta på min stol mestadelen av kvällen då tillställningen var sådan.. :-) Många äldre och även barn fanns på plats.. På Folkets Hus va de å allting var verkligen REKORDLUGNT!! :-)
MEN, musiken va Fantastisk och Allting annat likaså.. Så kvällen blev som jag trodde.. Underbaaar!! :-)

Nää, nu ska ja ta o fixa ner junior i säng o dessutom åka iväg me lite återvinning!! (klappar mig själv på axeln) Hehe.. Duktiga jaaaag!! :-)
Hepp Hepp på er o hörrni.... Njuuuut av pipan som strålar ut denna röst.. Mums!! :-)

/Mariana

Postat den 2012-05-02 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar