Dagen efter..0

Så va dagen efter kommen.. Dagen D är förbi och lilla sessan våran är döpt numer och har fått sina namn.. :-) Indöpt i kyrkan är hon och vad bra saker det faktiskt ger också.
Linnéa har fått massor av bra saker och superfina och riktiga bra-att-ha-saker... Jag har dokumenterat allt såklart så även hon vet i framtiden vem hon ska tacka för det fina hon fått och veta bakgrunden till det hon har. TACK alla Fantastiska människor som hjälpte oss till att göra så himla Fantastisk som den blev!! :-)

Nåja, babbel babbel.. :-O Igår va man som slut i kropp och huvud.. Å idag ha jag verkligen inte gjort mycket. Snurrig dag bara.. Lämna tillbaka nyckel o sånt ti församlingsgården..

Å sen ha vi varit o firat gotjejerna Hanna o Lisa som fyllde hela 11 år just idag!! Tjejerna är såå himla gulliga emot de mindre barnen och jag är såå Glad över att ha den familjen i vårt liv. Under dessa år som jag varit med så har allihopa kommit mig nära inpå livet och faktiskt betyder väldigt mycke för mig/oss.
Numer är ju dessutom tjejernas föräldrar även Gudföräldrar åt våran lilla tösabit och är jag är säker på att de kommer att finnas där för henne.. :-)
Ååå, dessutom har ju Linus sina "kusiner" att vända sig till.. Såklart!! Hehehe.. Godingarna!!!

Som vanligt då man ska städa undan efter saker och ting så finns hjälpen där för oss.. I lördags... Min Fantastiska mamma, micke, alla som slet och plockade undan var alldeles underbara!! Tusen Tusen Taaack för all hjälp!! Vet inte hur jag ska tacka tillräckligt, men sänder en tanke och hoppas jag kan hjälpa tillbaka nångång.. Vi tog undan och städade allt innan vi lämnade församlingsgården och jisses vad skönt det är när man gör så. Allting kunde man lämna och det var faktiskt klart!!! :-)
Vilket verkligen va sjukt skönt idag kan jag säga!!

Bilder ska jag hämta och kika på hos Linus gudföräldrar nån dag här i veckan. Hihi.. Riktigt nyfiken på hur de ser ut och ska absolut dela med mig av några då jag fått nys på dem.. Hihi.. :-)
Är säker på att Jessica har knäppt riktigt fiiina och härliga bilder, för är det någon som kan så är det hon!! :-)

Men jösses, klockan bara stack iväg.. Nu måste ja nog hoppa ner i säng.. :-O
Taaack åter igen för denna dopdag som Linnéa fick och för alla superfiiiina dopgåvor hon fått!! :-D

/Mariana

Postat den 2012-11-12 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar