Flaggan i Topp!!2

Jaaa, det kan jag verkligen lova att jag har nu!! Sen vad vissa verkar tro eller veta nånting annat bryr jag mig absolut inte om. Man vet lixom bäst själv.. Å vet ni vad det bästa är...? Det hinner en vacker dag ikapp dem!! :-D Sen kan de sitta och va hur dryg och kaxig de vill.
Men jaa, det hinner ikapp dem. Det gör det!!
Vad kan man tro med detta uttalande då?! Joo, det jag vet är att jag står mig allra närmast bäst och ingen känner mig så bra som mig själv. Jag vet absolut när jag gör fel. Men jag vet även då jag inte gjort det.. Min sambo och mina barn känner mig sen allra bäst eftersom de är de personer jag lever med. De jag känner med, älskar med och bryr mig om allra mest..
Sen finns det absolut människor som står mig nära på andra håll, och de människorna vet och känner hur mycket jag känner för dem. All kärlek som jag ger ifrån mig och all tacksamhet jag utstrålar är den sanna.. Självklart visar jag det på alla sätt och vis, därför kan jag bara inte förstå vem eller vilka som som ens får för sig att man skulle vara elak eller vilja förstöra för någon..
Varför lixom?!?

Nää, hörrni!! Jag lever på som jag alltid har gjort och gillar.. Jag är jag och vem skulle gilla mig om jag vore någon annan..?? Jag är en hönsmamma och jaaa, det står jag för. MEN, är det någon eller några jag är riktigt rädd om så är det mina barn.
Och när det gäller en uppfostran på barn så är det viktigt med rutiner och regler.. Vad ska barn annars ha sig att stötta sig på?! Kanske ett utstickande uttalande om dem som verkligen skippar regler och rutiner.. Man här hemma funkar det och vi Älskaaar´t!! :-)
Det finns verkligen inget som kan ändra på det.. Hur eller vad jag gör för att visa dem det är endast mitt val och ingen annans. Så, jag tänker fortsätta leva som jag gör. Ha så roligt som jag har och verkligen leva med det!!
Mitt Underbara Liv!!

Sköt ni erat så sköter jag mitt.. Eller hur?!

Kraaaam o Kärlek till er!! <3

/Mariana

Postat den 2012-11-01 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av p den 2012-11-02 (14:06:08)

Lyssna inte på andra. Det är väll bara avundsjuka!

Postat av Op den 2012-11-02 (14:52:46)

Håller med!! Folk borde sköta sig själva och inte döma andra?? Tänk vad världen vore annorlunda om så vore!! Ha ha ha...

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar