Framme..0

Så var man på plats, stora staden.. har verkligen slappat järnet. va och handlade, Helena kockade o jag läste skvallerblaska i sängen med ett glas vitt.. Mys!! snacka om att bli bortskämd!!!! jösses!! :-)
Är glad att jag bokade in denna tripp o tror de komma bli en grymt trevlig helg. Saknar såklart mina gryn o min fantastiske sambo. men tycker oxå det är skönt.. Skönt till lite avstånd och längtan, man behöver det...

Resan ner gick toppen o jag övervann åter igen min rädsla.. Jag tog bilen ner och såklart kom jag precis i rusningstid.. Suck!! Meen, de gick bra ändå. Kom rätt, gick åt fel, vände o kom rätt.. :-) haha..

Imorn blir de nog en heldag på stan. en hel del shopping. Gött de!! Hoppas att ja kan hålla i slantarna liiiite.. haha..

Fått en fantastisk pizza me sallad ti middag o nu snart blir de ti o slumra så vi orkar me morgondagens Äventyr!!! :-)

Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2012-11-23 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar