Inför dop...0

Snart är det dags för dop på lillskruttan våran. På Lördag är det dags och jisses vad de ska pysslas.. :-) Inte så de blir för mycket, men visst.. Pyssel lite här o där..
Har precis ringt och bekräftat hur många vi blir.. Eftersom tårtorna ska beställas o hinnas fixas.. Hihi.. Sen ska ju jag göra smörg.tårta.. Men de blir på freda..
Efter jag varit hos sis på salongen.. Ska ju va hårmodell jag, så man vette sjutton hur man ser ut efter. Men snyggt blir de ju i vilket fall som helst. Och sen är det dessutom min syster som ska kirra barret å då är jag inte ett dugg rädd.. Om de e nån som kan så är de hon!! :-) Å henne litar jag på ti max!! :-)

Vid 14 ska jag iväg o träffa prästen och kika hur det ser ut i kyrkan och eftersom Linus ville följa så hämtar jag o lillan upp honom innan vi drar dit.. :-) Kika på lokalen vi ska fika i efter och se vilka låtar som ska spelas.. Hihi..
Å dessutom håller min sis på o kikar runt om de finns ngn vänlig själ som kanske ställer upp o sjunger en truddelutt under dopet också.. Meeen, känner mig sämst att jag alltid ska va ute i sista minuten. Så förstår om det inte går..
Men roligt hade de varit såklart!! :-)

Dags för sessan o inta käääk.. Hej hopp på er!!

/Mariana

Postat den 2012-11-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar