Linus vs. Linnéa0

Jag kan inte annat än o hålla med alla som säger att mina kids verkligen är identiska.. Det är faktiskt så slående att man blir stum. Båda har samma ögon, näsa, mun, leende.. Jaaa, allt!! Kan man få så lika barn på pricken alltså?! Tydligen!! :-)
Glad att jag sorterar bilder eftersom så vi håller koll på vem som är vem under tidens gång.. Hahaha.. Faaaast, samtidigt är de ju oftast blått på Linus o rosa på Linnéa, så skillnad blir de ju såklart!! :-) Men alltså.. Titta på mina underbaringar.. Ungefär lika gamla på korten.. Faaast, Néa e ju såklart liiiite mer allvarlig o bestämd än va junior va.. Hehe.. :-) Meeen, hon e ju en brud så de få man leva med. Inte sant?! :-D

Sån kärlek som de ger en, jaaaa.. Den är nog allt himla svår att finna på ngn annan plats i hela världen.. Det är med dessa jag är hemma.. Mina finaste hjärtan...

 
 

/Mariana

Postat den 2012-10-04 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar