Min prins!! ♥0

Min Finaste o Bästa fyller år imorgon.. Min Magnus!! ♥
Hela 36 pannor han blir o självklart ska han firas!! :-) Även fast han inte vill så får han stå ut me de, sådeså!! Hehe..
Här ikväll ha jag o kidsen handlat efter jobbet och förberett en tårta åt våran bästaste. Å imornbitti blir de garnering och sista fix inför pappans firande!! ♥

Tänk att jag en gång satte mig i dendär bilen.. Då vi första gången möttes.. Ingen av oss va egentligen redo för ett nytt kapitell i våra liv, men endå blev det så.. Och se så himla bra det blev!
2 fantastiskt fina barn, en underbar villa och såklart en toppenbra bränsletörstig volvo!! Eller ja, två om vi räknar me våran superduperfina Amazon!! :-)
Många år som vi varit i valet o kvalet om vi verkligen va rätt för varandra, men som vi till sist gjorde slag i saken och testade på nytt. Och så RÄTT vi hade...
Imorn är det du som är KUNGEN här hemma o får dricka ur "kungenglaset" som Linus kallar det. Så njut av dagen tillsammans me dina kids, så är jag hemma till kvällningen...  ♥

Det är verkligen du och jag emot Världen älskling!!
Inget kan slå det... Trots att vi har delade meningar om mycket, så finns det absolut ingen annan som du...
Vad jag Älskar dig... ♥ ♥ ♥

Trots att jag jobbar hela dagen imorn så ska vi fira på morgonen innan jag drar iväg o innan det är dags för Hockeyträning för Linus.

Sååå.. Vart du än går Magnus... Så finns jag där...... ♥

Hoppas du får en fantastisk fin Födelsedag Älskling!!

/Mariana

Postat den 2012-10-06 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar