Happy!!0

Idag är ja Happy!! Glad, jaa, allt!! Helt perfekt dag tro ja de komma bli!! Förutom att junior.. Linus.. Va helt knäckt igår och gick o la sig vid sex-halv sju för han hade feber.. :-/ Dumt!! Idag va han ocså loj, men följde ändå med M ti stugan där de skulle såga virke. Dock tro ja Linusen tänkte spendera sin dag me film inne i stugan. Tro inte han orka mer.. Älsklingen min.. Huhu..
Men han ville absolut inte stanna hemma.. Tänk.. Han kunde ju faktiskt missa ngt.. Hehe..
Men men.. Vi hoppas att de ger med sig!! Har fundering om det kan bero på tänder?! Kan det de vid denna ålder av sex år också få ett spratt?? Varför jag blir fundersam är just för att igår säger Linus att en tand är lös o visar den. Och jaa, den är lös. Men kan de göra så att tanden under ger ont och värker? Jag kommer ju absolut inte ihåg hur en annan kände. Är ju på tok för många år sen.. :-/
Jajja, vi håller tummarna att det blir bättre och att han hämtar igen sig.. För imorn ska vi ju träffas me släkten på mams sida. I stugan.. Underbart o Fantastiskt mysigt o kul!! :-D Längtar!!!

Vet ni.. Igår fick Linus ta hem ett kostverk som han hade skapat.. Helt själv!! hihi.. Världens finaste tycker ju såklart jag!! Titta ska ni få se.. Han kan min junior!!

Bäst o ta hand om tösabiten som precis vaknade. Sen ska vi ut o åka lite.. Rastlösa vi då vi varit hemma i några dagar.. :-) Hehe.. Ha ju märkt och sorterat kläder i massor.. Igår tog vi oss igenom 8 kartonger.. De va fasiken inte de roligaste, men rätt så gött de när de va klart!! :-D

Hej på er!! Se o njut nu av min sons Fantastiska konstverk.. Men saker bara från naturen.. Jaa, åsså papptallriken såklart!! Hahaha..

/Mariana

Postat den 2012-09-07 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar