Helg...1

Åter igen är det Fredag o Äntligen helg.. Dock är detta med blandat förtjusing då vi idag ska på begravning för Fina Birger.. ♥ Min mammas svärfar.. Vanligtvis brukar jag inte alls gilla detta med begravningar eftersom det blir som en känslochock för alla. Man vet aldrig riktigt hur man reagerar, men av vetskap så vet jag att jag blir såå ledsen av att bara behöva kliva in i en kyrka.. Hua!!
Och när det dessutom är en man som man stått ganska nära och tycker så mycket om gör saken absolut inte bättre. Känslorna svajjar rejält och man vill inget annat än att få dem tillbaka......
Usch.. Har gruvat mig för denna dagen rätt länge och blir ledsen bara jag tänker på att han är borta.. Borta med de andra änglarna i himlen och kikar ner på oss. Med farmor, farfar, mormor, morfar, morbror och andra mycket fina människor..
Men det gör såå himla ont.. Det är för mycket känslor för hur man känner.. Och det gör bara såå himla ont.. :-/

Sen att jag dessutom har dragit på mig en förkylning är absolut inte de roligaste.. :-/ Önskar bort den genast eftersom jag ha planerat in en massa skoj med vänner imorn.. Jag o två kompisar.. Madde o Laila ska åka ti vår stuga o ha en myskväll me fiske, surr och go mat.. Såå, jag vill verkligen inte va såhär..
Ååååh... Less är fasen bara förnamnet!! :-/
Vi får avvakta till kvällen o se hur jag känner mig efter begravningen och hur förkylningen är. Håller alla tummar för att jag ska bli piggare!! NU!!

Men jag hoppas verkligen att ni därute får en Fantastisk helg och att ni njuter av ledigheten.. Som man ska göra.. Å att ni slipper allt vad som heter förkylning o annat trams som man drar på sig under höstens kalla dagar.. :-/

Birger.. Vi kommer ALLTID sakna dig o tänka på dig.. Hoppas du har det bra där du är nu o att du inte har ont längre.. Fina Fina du...♥ ♥ ♥ Linus tyckte att du skulle hälsa hans farmor från han..
Vila nu o känn ingen smärta.. Bästa du...
 
Här är den sista bilden jag tog på honom på Midsommarafton tillsammans me Prinsessan Linnéa 2 dagar gammal.. ♥ Som även han visste skulle bli till innan hon ens hade blitt till.. Den ni!! Sjätte sinnet eller vad?!
 

/Mariana

Postat den 2012-09-14 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Vicke den 2012-09-14 (16:03:03)

Kul att man blev bjuden när the girls from Nattkrubbet ska träffas! Nä, men ha så kul ni bara.../ Kram
Svar: Blev som inställt denna gång. Dumt nog så blev ja sjuk. Så kanske va de meningen.. Vem vet? hehe.. Självklart ska du följa me när vi bestämmer nästa.. De tycker jag absolut!! :-) Va kuligt!!
Marriss

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar