Ooh my!! :-/0

Min kropp liiiiider!!! Jag är verkligen helt slut i kroppen efter denna kväll. Jag har klippt gräset här hemma!!! Jaaa, tro det eller ej. Men de e fasiken sant!! Whoohoo!!
Och det tog ENDAST 1 ½ timme för fröken att ta sig runt tomten.. Ojojoj.. Jaa, å de va faktiskt en snabb runda också me tanke på att M brukar ta sig runt på lika lång tid. Å då ska ni veta att han åker me åkgräsklipparen också runt nästintill hela tomten.. Å dessutom ta en paus lite nu o då..
Själv vart ja tjurig o drog denna handjagare runt tomten och det med en tjurig blick precis heeela tiden!! Jösses vilken piiina!! INTE EN VILA, INGENTING!! De kändes, men ja gav inte upp.. Nejnej..
1700 kvadratmeter tomt är fasen inte alls att leka me... :-/
 
M tror att jag fuskat en massa, men de kan ja lova att ja inte har. Däremot tro ja att ja varit fööör noga!! Jajja, tro de blir jag så få klippa de hädanefter.. Hehehe..

MEN, nu i efterhand så känns de sjukt bra att jag verkligen har gjort det och det är verkligen ett träningspass för sig!!
Duschen va mer än välkommet och jag tro ja stod o svalkade av mig i nästan tjugo minuter.. Grymt skönt!!

Men som sagt.. Undrans hur man känner sig imorgon..? Dock kännder jag redan nu att flåset är bättre än före sommaren. Kan man annat än bli lyckli..? Fantastiskt!! Det går framåt!! :-)

Annars har jag o Linnéa haft en riktig höjdardag! Började me o lämna tillbaka M:s leksak, sedan tillbaka me lite klinkers o sen vart de en massa tid på IKEA!! Hittade en massa smått o gott, så nu är man som nöjd igen. Alltid lika kuligt att handla o bara få va litegrann. Å bara tiden att surra av sig en massa med en av dem bästa gör ju inte direkt stunden sämre.. De gör vi om snart igen Erica!! :-)

Tro baske mig att de blir sängen nu.. Tröttkepsen tog o trillade ner kände ja.. Huhu.. Heeeeeej på er!!
 

/Mariana

Postat den 2012-09-03 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar