Tisdag 4 September!!0

Yepps, idag va de minsan dags för att bli den 4:e September.. Vi hade den diskussionen vid matbordet och kunde konstatera att det faktiskt numer är höst.. Sommaren är förbi och nu är det dags att börja fundera på om man kanske t.o.m. behöver långkalsonger.. Hmm.. Inte direkt mysigt på morgonen, å dessutom börjar kvällarna bli riktigt burriga numer.. :-/
Imorgon är det Onsdag och åter igen dags för träning för Linus. 3 gånger kvar med den som är imorgon, så visst är de lite tråkigt allt. Men kanske lika bra.. För på Sönda ska vi på inskrivning på Hockeyskola. Nu är de dags!!
Å dessutom ska de vara en Bytesmarknad där samtidigt, så de är ju verkligen superbra!! Här ska de testas skridskor och skydd o se vad som behövs inför kommande säsong.
Som tur är så är det faktiskt M som har huvudansvaret när de gäller Hockeyn.. Vi bestämde så eftersom jag eg. inte är superintresserad, men ställer gärna upp o skjutsar och hjälper till med det jag kan.. Tyvärr så är jag SÄMST på skridskor, men de är ju en helt annan historia.. :-)
Kanske kan bli mer intresserad om man får en i familjen som spelar.. Vi få hoppas de!! :-)
Nåväl.. Jag ha ju hand om Fotbollen, å de tycke ja faktiskt att ja skött snyggt!! Inte sant?! Hihi..
De ska i vilket fall som helst bli väldigt spännande på Sönda!! Frågade Linus om de va OK att jag o systeryster följde me. Å självklart skulle vi de.. "-Meeen, mamma! Du tänkte väl inte åka skridskor?!" Frågade min underbaring ti son.. Hahaha.. Nää, absolut inte.. Då kontrade han me: "-Nää, precis. Tänkte väl jag å!!" Hahaha.. Han är klok min kille.. Han vet att mamman inte alls kan stå på ett par skrillor o skulle nog helst inte vilja att jag skämde ut han me o göra de heller.. Hahaha.. :-D
Gullunge!!

Imorn ska de fixas o trixas här hemma.. Måste få lite mer fart på mig själv. Sortera och märka upp!! Just nu är det livets melodiiiii.. Underbart!! Jag ÄLSKAR verkligen Ordning & Reda... :-)

Tjingeling!!

/Mariana

Postat den 2012-09-04 i Allmänt | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar