Att handla..0

Att handla kan ju va himla kul, men när det kommer till betalningen är det inte lika kul. De vet vi ju alla!! Men när man gör klipp som jag gjorde igår så blir man fasen Glad alltså!!
Rabatter!! Svenskens bäste vän!! Hahaha..
Va på Coop i Nacksta o handlade lite inför kommande månad. Tvättmedel, skölj, blöjor, shampoo, tvål, basvaror.. Jaa, massor som behövdes o va slut.. Aptrist inhandlingslista, men va gör man?!? :-/
Jaa, såklart va jag ju o hittade ett par jeans ti mig själv. Men de hör ju inte ti saken! Haha..

Nåja, när man sen kommer hem o tittar på kvittot o ser att avdraget på blöjorna va 236:- å på tvättmedlet 80:- så grinar man ju inte direkt!?!?
Gött o kunna handla så ibland oxå!! :-) inte sant?! Såå braa!!

Imorse kom ja på att ja glömt tvättservetter o fick dra iväg en sväng eftersom ja va inne på sista refrängen! Iväg på LIDL som förövrigt bäst i test och jag gillar dem skarpt! Kostar oxå billigt!! Å när jag sen ser ett sparpack i butiken slår ja självklart till direkt!! 4 st till priset av 3 o sen följde även en plastlåda med till att förvara dem i! :-) Själv ha jag redan en sedan Linus va liten, men ändå.. Hur bra va inte de rå?! 59,90:- !!! Köpte givetvis på mig så det räcker ett tag!

Lägger ut en bild här nedan så få ni se! Som sagt, bäst i test och jag älska dem! Perfekta för små sköra rumpor!! :-)

Annars så kör Linnéa på med att gå, nu släpper hon vart som och går längre strecka hela tiden! Klart man blir stolt, dock längtar jag inte till alla vurpor som blir när de har såå himla bråttom! Men jaa, självklart blir man stolt!! Lillgumsan börjar bli stor!!
Hennes första steg kom när hon va 9,5 mån o nu, 10 mån i lördags så finns de lixom Inge stop..

Hoppas kunna ta med både henne o Linusen på nån cruising framöver oxå! Är ju i Sköna Ljungaverk på tisdag o sen drar det igång i Timrå den 11:e Maj! Men eftersom bilen måste besiktas så blir det nog i Timrå som det blir av! Spännande!! Hon få ju så snällt ärva Linus gamla jeansjacka me lite påsydda märken på! Tokfräään!! :-)
Längtar till sommar, värme, avgaser o bus nu!! Hihi.. Åsså en massa badande med kidsen såklart!! Komma nog bli en bra sommar dehär, de tror jag absolut!!

Tjing på er!! :-)

/Mariana

Postat den 2013-04-26 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar