Bara för att..0

Bara för att jag kan!! :-)
Som några av er kanske vet så är jag sjuuukt svag för fisk! Det finns verkligen inget som slår det förutom grillat! :-) Äter det helst flera ggr i veckan, men eftersom junior trotsar mig så blir det inte så.. :-/
Men idag fick jag iaf min vilja igenom!! Så nu står pärerna på spisen, laxen i ugnen o romsåsen är kirrad o på kylning!! Mums!! :-P

Hade tänkt hunnit med en del idag, men sessan (chefen) här hemma ville inte som jag.. Såå blir att jag få ta de imorn ist, hoppas ja!!

Nu när hon dragit i mitt ben under hela tillagningen så är hon nöjd då jag satt mig ner med henne.. Pjuuh!! Samma visa vaaarje dag!! Kan inte förstå att det alltid infinner sig just vid middagstid?!? Hmm..
Jajja, bah o skaka av sig!! Å snart ha vi alla mat i magen!! :-)

Tjing!!

/Mariana

Postat den 2013-04-25 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar