Dagens..1

Nää, vet ni vad?!? Vaknade pigg, utvilad och UTAN träningsvärk!! Är de inte härligt så säg?? 
Känner att det spritter i bena mina och jag vill bara iväg o träna igen!! :-)
Längtar redan ti nästa vecka!! Wiiie!!
 
Idag tog vi det lugnt igen vid uppvaknandet, de va ju fredag! :-) Åt frukost i lugn o ro, klädde på oss när vi ville och sedan drog vi in ti stan. Hälsade på syster, E & E..
Sen när M slutade bar de iväg för handling! Äntligen kunde fredagshandlingen understiga femhundringen och vi alla var nöjda ändå! Perfekt!! :-)
 
Väl hemma så va det dags o börja med maten.. Gratäng, grillat o min gooooda sås!! Mums!! Junior o M for på tipp en sväng o jag o lillan gjorde typ ingenting!! :-)
Kikat på Let's Dance, sett en film o nu ligger man rastlös o ska egentligen sova!! Vad hände?!?
Hade velat kört slut på mig själv igen ju!! Åååh, att de ska va så många dar kvar.. Hm..
 
Imorn är det lördag igen!! Det betyder mera lyx med en karamell eller två! Gött!!
 
Såå nu kanske man ska prova sussa igen, kan ju va bra, inte sant?!? :-)
Natti nattiii!!

/Mariana

Postat den 2013-04-13 i Allmänt | Trackbacks ()

Postat av Linda den 2013-04-15 (20:43:42)

Så mysigt att ha er här! :-) och stort tack för all hjälp med lunchen! Lille E hade ingen bra förmiddag.. Men resten av kvällen o helgen blev bra för honom, så kanske det vänt! :-) kram

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar