Fulla muggar..0

Fulla muggar gör det svårt att blogga.. Tiden räcker inte till och när lillan varit sjuk fram o tillbaka så orka man helt enkelt inte!
Först va de tokförkylning o sedan kom magsjukan.. :-/ Som tur va så va den relativt snabbt övergående och nu är tösa piggare igen! :-) Men jisses va snabbt det syns på henne om hon varit sjuk. Ansiktet sjunker in direkt o hon ser sjukare ut än vad hon egentligen är.. Lillstumpan!! ❤

Sen ha vi ju också hunnit med en resa ti fjällstugan i Klimpfjäll. Hela påsken var räddad med god mat, massa skoter och en del fiske! Åsså en massa mys såklart!! :-) Skönt o va lediga tillsammans utan måsten och bara få vara några dagar!
8 rödingar följde även med hem. Några större än de andra å de komma verkligen smaka då det väl är dags! Mums!!

Sen vet ni ju oxå att det var bytardagar innan vi drog iväg! Där fyndade vi massor åt båda våra kids! Fantastiskt!! För er som inte går på dem o tycker det är jobbigt el fånigt kan jag tala om för er att jag har onekligen fyndat massor!! Flera tusen skulle jag nog vilja säga!! De kläder jag köpt är dyra som sjutton som nypris o när de är fräscha och fina så ser inte jag något problem alls! Det är så häärligt att fynda o veta att man både spar på miljön o dessutom sparar en sjuuuk hög med pengar!! :-)

Nu ska jag ta mig i kragen o dra på gymmet!! Hej hopp va duktig jag är!! :-)
Bjussar på pics från fjällerna liite senare, för nu må ja dra!! Hej hopp!!

/Mariana

Postat den 2013-04-08 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar