Onsdag!!0

Lill-lördag, mitt i veckan, en dag närmare målet!! Bus i sikte!! Wheehoo!! Kalas-dag har det varit ida!! Jag o lillan ha varit hos min syster på salong Jess o fixat både mina bryn o mitt hår! Nu ser jag äntligen mänsklig ut igen!! :-)
Ni vet, eftersom jag är totalt värdelös på dedär med att noppa ögonbryn o få till nån färg på dem, så blir det helt enkelt inte gjort! Å nu när sis fixar de på mig så vaxar hon!! Såå jäkla nice å fort går de!! Klart färgen verkligen "lyser" upp de första dagarna, men de e ju bara för att man är så ovan!

Lillan skötte sig faktiskt bättre än vad jag trodde och höll humöret ända ti sista minuterna! :-) Kanske va de oxå för alla sis gulliga kollegor som surrade på med henne!?! Hihi..

Sen va det bara hem o koka ihop lite middag! Å sen vart de en sväng in ti stan igen.. :-/ Sånt som jag verkligen inte orka göra i sista sekund o ville bara ha gjort! Å dessutom passade lillkrösa på att umgås me mormorn lite medans mamman stressade runt!! :-) Myspys!!

Imorn blir det iaf en lite lugnare dag! Baby på bibblan o packning!! Wiiie!!

Nu ska sömnen in oxå, för de är ju ett måste inför en sånhär kommande kalashelg!! :-)

Hej på er!!

/Mariana

Postat den 2013-04-17 i | Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Senaste posterna

Arkiv

Länkar